🔹 مجموعه آروین ایزو شما را به ارائه بهترین خدمات ایزو دعوت می نماید.
✅ مختص افرادی که گواهینامه ایزو می خواهند ولی نمی دانند از کجا تهیه کنند.
🔸 کافیست فرم زیر را تکمیل نمایید.

خدمات مشاوره ایزو در همدان

آنچه در این مقاله می خوانید ....

آیا در شهر همدان می توان خدمات مشاوره ایزو را دریافت کرد یا این که برای این گونه خدمات باید از سازمان هایی که در شهرهای دیگر قرار دارند بهره برد؟
شهرستان همدان در زمینه پیشرفت شرکت های دانش بنیان و هم چنین پارک های علم و فناوری در رده های نخست کشور قرار گرفته است، همین مورد باعث شده است تا توجه بسیاری از سازمان های مشاوره ای و خدماتی در زمینه ایزو به سمت این شهر جلب شود. اگر سازمانی در همدان قرار گرفته است و بخواهد از خدمات ایزو بهره ببرد باید از طریق دنیای مجازی با شرکتی در زمینه مشاوره ایزو آشنا شود و زمانی که مطمئن شد که این شرکت می تواند تمامی ضعف های سازمان را برآورده کند می تواند عقد قرار داد ببندد.

هزینه مشاوره ایزو

تقریبا تمامی سازمان های تولیدی و خدماتی قبل از این که بخواهند ایزو دریافت کنند به فکر هزینه های مشاوره آن هستند. باید عنوان شود که این هزینه ها به نسبت کاری که در سازمان شما انجام می گیرد و برای مجموعه شما سودآوری دارد بسیار اندک است. به فرض مثال در نظر داشته باشید که برای مشاوره ایزو 9001 ورژن 2015 سازمان ها معمولا هزینه ای معادل 3 میلیون تومان دریافت می کنند، ولی اگر به الزامات این استاندارد نگاه کنید متوجه می شوید که به تمامی بخش های سازمان سرایت پیدا می کند و باعث بهبود دپارتمان های مختلف می شود، اما این بهبودی به چه ترتیب است؟

اولین کاری که ایزو انجام می دهد، مشاهده تمامی بخش های سازمان و گرفتن ضعف های این دپارتمان هاست. یعنی به فرض مثال در قسمت انبارداری سازمان مشاهده می گردد روش درستی برای بازرسی موجودی انبار و هم چنین چیدش انبار وجود ندارد، یکی از الزامات مهم ایزو در انبارداری این است که طبق قاعده FIFO لوازم را به انبار وارد کنیم و از آن خارج کنیم که این مساله در بسیاری از سازمان ها رعایت نمی شود که همین مساله کوچک سبب کارایی بهتر در خط تولید می گردد.و برای بخش کنترل موجودی و سفارش دهی سازمان از نقطه سفارش مجدد و میزان سفارش اقتصادی که طبق فرمول بندی های کنترل موجودی انجام می گیرد.

برای این که شما عزیزان بتوانید الزامات ایزو را دریافت کنید و یا این که در این زمینه مشاوره ببینید با کارشناسان فروش ما در این زمینه تماس بگیرید.

شماره همراه: 09902702205

مهندسین مشاورین آروین ایزو

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و خدمات

🔹 مجموعه آروین ایزو شما را به ارائه بهترین خدمات ایزو دعوت می نماید.
✅ مختص افرادی که گواهینامه ایزو می خواهند ولی نمی دانند از کجا تهیه کنند.
🔸 کافیست فرم زیر را تکمیل نمایید.
جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:
آروین کریمی پور
راه های ارتباطی با مدیر فروش:
mobile icon شماره موبایل: 09902702205
whatsapp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید
mobile icon شماره تماس: 09185210731
whatsapp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید
telephone icon تلفن ثابت: 08733289222
email icon ایمیل: info@arviniso.com
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.