🔹 مجموعه آروین ایزو شما را به ارائه بهترین خدمات ایزو دعوت می نماید.
✅ مختص افرادی که گواهینامه ایزو می خواهند ولی نمی دانند از کجا تهیه کنند.
🔸 کافیست فرم زیر را تکمیل نمایید.

شرایط اخذ گواهی ایزو 10004

در این مقاله می خواهیم هر آنچه که مورد نیاز است تا موفق به اخد گواهی ایزو 10004 شویم را خدمت شما عزیزان بیان کنیم. برای گرفتن این مدرک شرایطی مورد نیاز است که بدون رعایت این قوانین دریافت آن امکان پذیر نیست پس با ما همراه باشید.

ایزو 10004 چیست؟

سنجش رضایتمندی مشتری، اصلی است که سازمان بدان نیاز دارد. با بهره گیری از محتویات این استاندارد به سادگی می توان فهمید که مشتریان و ذینفعان سازمان تا چه حد از خدمات و محصولات ما راضی هستند. به همین داشتن گواهی ایزو 10004 برای تمامی سازمان ها مهم است.

 

گرفتن گواهی ایزو 10004 چگونه امکان پذیر است؟

مشاورین آروین سپهر دیار، تمامی فرم های نظر سنجی از مشتریان جهت بررسی میزان رضایت آن ها از کسب و کار را طراحی می کنند. هم چنین به وسیله روش های آماری هم چون جدول آلفای کرونباخ می توان فهمید که درصد رضایت مشتریان در چه حدی است و آیا برای کسب و کار ما قابل قبول است یا خیر. به همین دلیل برای برنامه ریزی و پیاده سازی مستندات این سیستم لازم است حتما یک مشاور کاربلد و باتجربه در کنار تیم شما قرار بگیرد تا بتوانید به سادگی گواهی ایزو 10004 را دریافت کنید.

مراحل پیاده سازی ایزو 10004

استاندارد ایزو 10004 یک سیستم بین المللی است و تمامی الزامات آن باید اصولی و درست پیاده سازی شود تا بتوانیم نتیجه درست و اصولی از آن بگیریم. تمامی مراحل پیاده سازی این استاندارد به شکل زیر است:

  • روش اجرایی تحلیل و بررسی داده های رضایت مشتریان ( استاندارد: ویژگی هایی که مشتری از وجود آن ها در محصولات و خدمات انتظار دارد این ویژگی ها به وضوح بیان نمی شود اما وجود آن ها در محصولات و خدمات تاثیرگذار است.)
  • برانگیزنده ها: ویژگی هایی از محصول یا خدمات هستند که مستقیما می تواند بر میزان رضایت مشتریان تاثیرگذار باشد.
  • فرصت های پنهان: ویژگی هایی از محصول و خدمات هستند که به طور بالقوه برای مشتریان بسیار مهم است اما در حال حاضر بیان نشده و یا مورد انتظار نیستند. برآورده سازی آن ها فرصت های پیشرفت بیشتر و امتیاز رقابتی فراهم می کنند. اگر این فرصت ها برآورده نشوند موجب نارضایتی نمی شوند زیرا مورد انتظار یا پیش بینی شده نبوده اند، اما برآوده ساختن آن ها می تواند تاثیر بسیار مثبتی بر رضایت داشته باشد هر چند لازم است اشاره شود که این ویژگی ها بسیار در معرض تغییر هستند و ممکن است به سرعت به عوامل مورد انتظار تبدیل شوند.

آماده سازی داده ها برای تحلیل: واحد امور مشتریان، داده های جمع آوری شده مطابق با روش اجرایی جمع آوری داده ها و اندازه گیری رضایت مشتریان یا کد؟ را از نظر خطا، صحت و کامل بودن و دقت، با بررسی جوانب زیر، کنترل نموده و در صورت لزوم جهت انجام تحلیل با همکاری نماینده مدیریت به دسته های مشخص تقسیم می نماید.

  1. اصلاح یا حذف خطاها یا اشتباهات در داده ها برای پیشگیری از نتایج گمراه کننده
  2. کنترل کامل بودن داده های به دست آمده از مشتریان و تصمیم گیری در مورد چگونه واکنش در رابطه با پاسخ های ناقص.
  3. بررسی انطباق حجم نمونه و روش با سطح اطمینان و محدوده خطای تعیین شده در صورت استفاده از تکنیک های نمونه گیری

 

هزینه صدور گواهی ایزو 10004

در تیتر بالا توضیح مختصری در خصوص چگونگی دریافت این استاندارد دادیم. جهت کسب مشاوره و طراحی روش های اجرایی و دستورالعمل های مربوط به این استاندارد با کارشناسان و مشاورین ما ارتباط بگیرید. هزینه صدور گواهی ایزو 10004 از مرجع بین المللی و معتبر certrome ایتالیا در سال 1401 چیزی در حدود 70 دلار است. جهت اخذ ایزو و کسب اطلاعات بیشتر با شماره زیر تماس بگیرید.

شماره همراه: 09902702205

شماره همراه: 09185210731

 

 

مهندسین مشاورین آروین ایزو

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و خدمات

🔹 مجموعه آروین ایزو شما را به ارائه بهترین خدمات ایزو دعوت می نماید.
✅ مختص افرادی که گواهینامه ایزو می خواهند ولی نمی دانند از کجا تهیه کنند.
🔸 کافیست فرم زیر را تکمیل نمایید.
جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:
آروین کریمی پور
راه های ارتباطی با مدیر فروش:
mobile icon شماره موبایل: 09902702205
whatsapp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید
mobile icon شماره تماس: 09185210731
whatsapp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید
telephone icon تلفن ثابت: 08733289222
email icon ایمیل: info@arviniso.com
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.