🔹 مجموعه آروین ایزو شما را به ارائه بهترین خدمات ایزو دعوت می نماید.
✅ مختص افرادی که گواهینامه ایزو می خواهند ولی نمی دانند از کجا تهیه کنند.
🔸 کافیست فرم زیر را تکمیل نمایید.

شرایط صدور گواهینامه ایزو

برای صدور گواهینامه ایزو سازمان متقاضی باید شرایط لازم و مدارک کافی برای دریافت آن را داشته باشد. نیاز است الزامات استاندارد را در سازمان پیاده سازی گردد و در صورت بازرسی و تایید نهایی گواهی ایزو صادر خواهد شد مدت اعتبار آن سه ساله می باشد اما هر ساله نیاز به ممیزی دارد.

 گواهینامه ایزو:

زمانی که یک استاندارد به درستی مشاوره و پیاده سازی می شود برای تایید گواهی آن با اعتبار بخشی سازمان استاندارد پس از بازرسی ها برای سازمان متقاضی صادر می گردد. در واقع این گواهی نوعی سند به حساب می آید که تاریخ انقصای آن سه ساله می باشد.
در ایران به صورت کلی دو نوع گوداهینامه ایزو صادر می شود اولین نوع آن که بالاترین سطح اعتبار بین المللی را دارد گواهی های تحت اعتبار iaf می باشد. اخذ این دسته گواهینامه ایزو اصولا دو سه ماه زمان می برد زیرا نیازمند پشت سر گذاشتن مراحل تخصصی و بازرسی های خاص است.
اما در نوع دوم که در کشور ما به اسم ایزو فوری شهرت دارد، نیاز به استقرار ایزو نیست و در کمتر از یک هفته با دریافت اطلاعاتی کلی از سازمان صادر خواهد شد.
صدور گواهینامه ایزو

مراحل صدور گواهینامه ایزو:

در واقع ایزو برای محصولات و خدمات به دلیل اطمینان از کیفیت، ایمنی و کارایی انتشار یافته است و این امر سبب تسهیل بازار های بین المللی شده است.

مرکز اصلی استاندارد سازی ایزو در شهر ژئو سویس تاکنون بیش از 21 هزار استانداردهای به روز را معرفی نموده که تمامی آنها تقریبا برای هر سازمانی با هر نوع حیطه کاری که داشته باشند کابرد دارد. با استقرار درست استانداردهای بین المللی ایزو به جرات می توان گفت تمامی بخش های یک سازمان تحت تاثیر قرار می گیرد.

یکی از اقداماتی که برای دریافت گواهی ایزو لازم است، جست وجو برای پیدا کردن شرکت معتبر ایزو و در نهایت بستن قرارداد با آنها در زمینه مشاوره ایزو می باشد. هر مشاور ایزوی متخصصی در ابتدا راهکارهای افزایش بهره وری را طبق استانداردهای بین المللی مناسب کسب و کار شما معرفی می کند. درواقع یک مشاور متخصص شما را تا زمانی که دستتان به گواهینامه ایزو برسد همراهی خواهد کرد. این نکته را دقت داشته باشید که پس بستن قرارداد صفر تا صد امور بر عهده شرکت ایزو می باشد و نیازی نیست شما کار تخصصی انجام دهید.

مزایای دریافت گواهینامه ایزو:

هر استانداردی که درخواست داده می شود قطعا سبب به وجو آمدن مزیت های خاصی برای سازمان می گردد با اخذ استانداردهای بین المللی و گواهی مربوط به آن، مشتریان دریافت محصول و یا خدمات مطمئن هستند که اقدامات انجام شده ( خروجی نهایی ) بصورت ایمن، قابل اعتماد و با کیفیت خوب ارائه شده است. زمانی که شما استاندارد مفیدی و مرتبط با زمینه فعالیت خود اتخاذ می کنید و  از مشاوران متخصص کاربلد کمک می گیرد منجر به کاهش درصد اشتباهات، به حداقل رسیدن هزینه ها و در نهایت افزایش بهره وری می گردد. علاوه بر این موارد سبب ورود به بازارهای بین المللی، صادرات، افزایش فروش و اعتبار دهی هر چه بیشتر می شود.
صدور گواهینامه ایزو

معرفی شرکت ایزو معتبر:

بسیار مهم است که برای صدور گواهینامه ایزو به شرکت های معتبر که مجوز لازم از وزارت صنعت و معدن و تجارت را دارند مراجعه کنید، یعنی به قول معروف کار را به کاردان بسپارید. اگر قصد دارید استاندردی را در سازمان خود استقرار دهید با مشاوران متخصص ما تماس بگیرید.
جهت صدور گواهینامه ایزو با شماره های زیر تماس بگیرید.
شماره موبایل: 09185210731
شماره موبایل: 09920702205

مهندسین مشاورین آروین ایزو

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و خدمات

🔹 مجموعه آروین ایزو شما را به ارائه بهترین خدمات ایزو دعوت می نماید.
✅ مختص افرادی که گواهینامه ایزو می خواهند ولی نمی دانند از کجا تهیه کنند.
🔸 کافیست فرم زیر را تکمیل نمایید.
جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:
آروین کریمی پور
راه های ارتباطی با مدیر فروش:
mobile icon شماره موبایل: 09902702205
whatsapp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید
mobile icon شماره تماس: 09185210731
whatsapp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید
telephone icon تلفن ثابت: 08733289222
email icon ایمیل: info@arviniso.com
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.