🔹 مجموعه آروین ایزو شما را به ارائه بهترین خدمات ایزو دعوت می نماید.
✅ مختص افرادی که گواهینامه ایزو می خواهند ولی نمی دانند از کجا تهیه کنند.
🔸 کافیست فرم زیر را تکمیل نمایید.

هزینه اخذ استاندارد CE چقدر است؟

آیا تولید کننده ای هستید که قصد صادرات به اتحادیه اروپا را دارید و می خواهند از هزینه اخذ استاندارد CE آگاه شوید؟ بحث هزینه استاندارد CE به چند دسته تقسیم می شود که در ادامه به آن توجه می کنیم.

اگر می خواهید محصولی را به اتحادیه اروپا ارسال کنید ابتدا باید اطلاعات کامل در خصوص دایرکتیو محصول خود را به دست آورید تا بررسی شود آیا این محصول می تواند CE بگیرید یا خیر؟ به طور مثال مواد غذایی به هیچ عنوان نمی تواند استاندارد CE اصل دریافت کند.

مقدمه:

در واقع هزینه اخذ استاندارد CE یکی از سوالات متقاضیانی است که می خواهند به این استاندارد دست پیدا کنند. نگران این موضوع نباشید، شما می توانید برحسب نیاز و درخواست خود و با هزینه کم اقدام به اخذ نشان سی ای کنید.
البته به این نکته دقت داشته باشید که برای صادرات محصول به اتحادیه اروپا حتما باید اقدام به گواهی CE از نوع اورجینال کنید که شرایط و هزینه های کاملا متفاوتی دارد.

پس اگر مایل هستید مارک اورجینال CE اخذ نمایید، باید شرایط و دایرکتیو محصول بررسی گردد و سپس هزینه دقیق آن مشخص می شود. اما اگر هدف شما فقط گرفتن گواهینامه آن صرفا جهت صادرات به کشورهای همسایه است پس می توانید با حداقل هزینه اقدام به اخذ گواهینامه سی ای نماید.

حال سوال پیش می آید که تفاوت بین CE اورجینال با غیر اورجینال و یا گواهی انطباق در چیست:

این مقاله که بحث اصلی آن هزینه اخذ استاندارد CE می باشد، توسط کارشناسان متخصص اطلاعات جامعی در خصوص اخذ استاندارد CE برای متقاضیان تدوین شده است، پس در ادامه همراه ما باشید.
هزینه اخذ استاندارد CE

هزینه اخذ استاندارد CE:

هزینه اخذ استاندارد CE قطعا اصلی ترین پارامتر متقاضیان اخذ گواهینامه جهت صادرات محصول به کشورهای منطقه اروپایی خواهد بود. به صورت کلی گواهینامه استاندارد CE به این موضوع اشاره دارد که محصول تولید شده هیچ گونه آسیبی به مصرف کننده نمی رساند و برای محیط زیست کاملا ایمن می باشد.

معمولا درخواست اخذ استاندارد CE از سوی شرکت های تولید کننده محصول یا سازمان های وارد کننده آن هستند، ثبت می شود. شرکت های تولید کننده برای اینکه بتوانند سهم بازار بین المللی یا حتی داخلی را به دست آورند نیاز به دریافت این گواهینامه دارند و شرکت های وارد کننده محصول برای اینکه بتوانند مجوز واردات محصول را از سازمان های ذینفع دریافت کنند برای اخذ گواهی سی ای اقدام می کند. بنابراین هزینه اخذ استاندارد CE متفاوت می باشد که در ادامه مقاله به آن اشاره می کنیم.

معتبرترین مرجع صادر کننده گواهی CE:

مرجع اصلی گواهی ce اورجینال فقط با کد چهار رقمی که استعلام آن در سایت NANDO می باشد و توسط نمایندگان اصلی خارجی صادر می شود. بنابراین هر شرکتی نمیتواند ادعا کند که می تواند آن را صادر کند.

با این تفاسیر اگر می خواهید بدانید که آن دسته از شرکت هایی که در ایران در خصوص استاندارد CE فعالیت می کنند آیا معتبر هستند یا خیر ؟ پس همراه ما باشید. اصولا شرکت هایی که ادعای صدور استاندارد با کد چهار رقمی را دارد، متاسفانه فیک هستند و فقط می توانند گواهی غیر اورجینال که عموما آن را گواهی انطباق می گویند صادر کنند که در داخل ایران و نهایتا در کشورهای همسایه اعتبار دارد. هزینه این نوع گواهی بسیار پایین است و با کمتر از دو میلیون تومان صادر می شود.
هزینه اخذ استاندارد CE

هزینه اخذ استاندارد CE معتبر:

همانطور که در بالا به آن اشاره کردیم که نهادهای فعال صادر کننده در کشور ما که به واسطه اشخاص ایرانی اداره می شود.  این دسته از عزیزان دارای سایت خارجی هستند که گواهی را از آن مرجع صادر و در همان سایت گواهی را ریجستر می کنند. اما نکته مهم این است آیا این سایت ها و گواهی ها مورد تایید سازمان ناندو می باشد یا خیر؟ گواهی CE معتبر که همه آن را به اورجینال می شناسند فقط و فقط توسط سایت ناندو باید اعتبار بخشی شود منتها هزینه آن بیش از سه هزار یورو  و باز زمانی آن بیش از چهار ماه می باشد.

نکته :محصولاتی که قصد صادرات به اتحادیه اروپا را دارند ملزم به اخذ استاندارد CE اورجینال هستند. جهت مشاوره رایگان در خصوص سایر شرایط گواهی CE با شماره های زیر تماس بگیرید.
شماره موبایل: 09185210731
شماره موبایل: 09902702205

 

مهندسین مشاورین آروین ایزو

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و خدمات

🔹 مجموعه آروین ایزو شما را به ارائه بهترین خدمات ایزو دعوت می نماید.
✅ مختص افرادی که گواهینامه ایزو می خواهند ولی نمی دانند از کجا تهیه کنند.
🔸 کافیست فرم زیر را تکمیل نمایید.
جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:
آروین کریمی پور
راه های ارتباطی با مدیر فروش:
mobile icon شماره موبایل: 09902702205
whatsapp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید
mobile icon شماره تماس: 09185210731
whatsapp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید
telephone icon تلفن ثابت: 08733289222
email icon ایمیل: info@arviniso.com
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.