🔹 مجموعه آروین ایزو شما را به ارائه بهترین خدمات ایزو دعوت می نماید.
✅ مختص افرادی که گواهینامه ایزو می خواهند ولی نمی دانند از کجا تهیه کنند.
🔸 کافیست فرم زیر را تکمیل نمایید.
مدرک ایزو 9001

هزینه سفارش مدرک ایزو 9001

اصولا برای سفارش مدرک ایزو 9001 یکی از پارامترهایی که توسط مدیران بسیار مورد بررسی قرار می گیرد، بحث هزینه هاست. البته که بحث برآورد هزینه بستگی به اندازه، فعالیت و تعداد پرسنل سازمان دارد. و عواملی دیگری همچون انتخاب نوع ab گواهی بسیار در هزینه تاثیر گذار است برای شفاف سازی بیشتر در ادامه مقاله همراه ما باشید.

هزینه دریافت مدرک ایزو 9001 چقدر است؟

بسیاری از صاحبان مشاغل می خواهند مدرک ایزو را دریافت کنند اما احساس می کنند که نمی توانند هزینه های صدور مدرک را بپردازند. متأسفانه، این بدان معناست که آنها از بسیاری از مزایای مالی در جهت دستیابی به اعتبار ایزو 9001 غافل هستند.

قطعا برای اخذ مدرک ایزو 9001 با چندین شرکت تماس گرفته و با هزینه های مختلفی مواجه شدید و طبیعتا سردرگم شده اید!!! سردرگمی شما به جاست چون در این کار تخصص ندارید اما کارشناسان ما به صورت 24 ساعته آماده پاسخگویی به شما عزیزان هستند، این تفاوت در هزینه ها اغلب به دلیل دسته بندی اعتبار گواهی ها می باشد یعنی آیا اعتبار iaf می گیرد یا خیر؟

نکته: نرخ‌های روزانه می‌تواند بین CB متفاوت باشد، همانطور که هزینه‌های آماده‌سازی حسابرسی و گزارش‌نویسی نیز متفاوت است. پیچیدگی و اندازه یک سازمان تا حد زیادی هزینه صدور مدرک ایزو را تعیین می کند و بر آن تأثیر می گذارد.

مرکز اعتبار بخشی (IAF) الزاماتی را منتشر می کند که نهادهای صدور مدرک ایزو (CB) باید برای ممیزی و حسابرسی ایزوهای درخواستی رعایت شود. این الزامات طبق تعداد کارمندانی که در سازمان شما مشغول به کار هستند، پیچیدگی فعالیت‌های شما و تعداد سایت‌هایی که با آن‌ها کار می‌کنید، در نظر گرفته می شود.
مدرک ایزو 9001

مزایای مشاوره و پیاده سازی ایزو 9001:

در نظر بگیرید، اگر سازمانی بر بازده های کوتاه مدت تمرکز کند و در جهت تامین نیازهای مشتری کار نکند، در درازمدت بر نام تجاری سازمانی و وفاداری مشتری تأثیر منفی خواهد گذاشت که این امر سبب نامطلوبی بر شهرت شرکت خواهد داشت.

سازمان‌های حریص و پایین‌رده می‌توانند با واکنش منفی مشتریان به دلیل رسوایی‌ها، بررسی‌های کوبنده، و شهرت بد مواجه شوند، که غلبه بر آن و بازگرداندن آن بسیار سخت است.

پیاده‌سازی ایزو 9001 به سازمان کمک می‌کند تا اهداف بلندمدت، جهت‌گیری استراتژیک، خط‌ مشی‌هایی را که با مقصد نهایی همسو هستند و روش‌های تفکر مبتنی بر ریسک که به‌ طور خاص برای سازمان طراحی شده‌اند را در نظر بگیرد تا کارایی و در نتیجه سود را به حداکثر برساند.

اصولا صدور مدرک شرکت را ملزم می کند تا فرآیندها و اهداف مختلف را با استفاده از معیارهای تجاری شناسایی و توصیف کند. بنابراین، نداشتن مدرک ایزو می تواند مشتریان و تامین کنندگان را در مورد اهداف و نتایج سازمان دچار ابهام کند.

به خصوص برای مشتریان و تامین کنندگانی که در سایر نقاط جهان فعالیت دارند و در خارج از کشور خرید می کنند، ثبت سفارش از شرکت های دارای مدرک ایزو اغلب عقلانی تر می باشد.

آیا می دانید چه تعداد معاملاتی به دلیل نداشتن مدرک ایزو از دست داده می شود. قطعا مدرک ایزو از شما می خواهد که در اوج خود و با استفاده از تفکر مبتنی بر ریسک کار کنید و پیوسته در حال پیشرفت باشید.

اینها همه مزایای تجاری هستند که به موفقیت بلندمدت شما کمک می کنند.
مدرک ایزو 9001

 سفارش مدرک ایزو با کمترین هزینه:

بسیاری از صاحبان مشاغل می خواهند مدرک ایزو را دریافت کنند اما احساس می کنند که نمی توانند هزینه های صدور آن را بپردازند. متأسفانه، این بدان معناست که آنها از بسیاری از مزایای مالی دستیابی به اعتبار استاندارد 9001 غافل می شوند.

شرکت آروین ایزو می تواند به شما کمک کند تا در هزینه صدور مدرک ایزو 9001 صرفه جویی کنید. هدف ما ارائه یک راه مقرون به صرفه برای کسب گواهی است. این امر با ساده‌سازی فرآیند کلی به دست می‌آید، و به شما امکان می‌دهد بدون نیاز به مشاوره طولانی یا بازدید از سایت، برای درخواست و دریافت مدرک آنلاین سازمان خود اقدام کنید.

ما همچنین می‌توانیم به سازمان شما کمک کنیم تا مدرک های ایزو دیگر همچون ایزو زیست محیطی و ایزو ایمنی و بهداشت با هزینه مقرونه به صرفه دریافت کنید.
هزینه صدور ایزو 9001 با تمامی شرکت های معتبر دنیا با نرخ دلار محاسبه می شود که به صورت سالانه باید تمدید گردد.

ما این مژده را به شما عزیزان می دهیم که در صورت تمایل به خرید چندین استاندارد شامل تخفیف خواهید شد.

صدور مدرک سریع معمولاً فقط 2 روز کاری طول می کشد. اگر نیاز به دریافت مدرک ایزو فوری دارید، این گزینه ایده آل است. ما همیشه به مشتریان جدید تاکید می کنیم که تخفیف در هزینه ها به معنای کاهش کیفیت نیست.
پشتیبانی مداوم کارشناسان ما برای کمک به شما در خصوص استفاده حداکثری از سیستم مدیریت کیفیت و همچنین حفظ مدرک ایزو، باید یک اعلامیه مطابقت را به صورت سالانه ارسال کنید (که ما این را ارائه می کنیم). اما اگر نمی خواهید گواهینامه خود را حفظ کنید، می توانید به سادگی اجازه دهید گواهینامه شما منقضی شود.
نحوه پرداخت:
جهت خرید مدرک ایزو 9001 می توانید به صورت آنلاین از طریق ورود به فروشگاه سایت پرداخت را انجام دهید. در غیر این صورت، پرداخت می تواند از طریق انتقال بانکی انجام شود. لطفا برای دریافت پیش فاکتور با ما تماس بگیرید.
شماره موبایل: 09185210731
شماره موبایل: 09902702205

 

 

مهندسین مشاورین آروین ایزو

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و خدمات

🔹 مجموعه آروین ایزو شما را به ارائه بهترین خدمات ایزو دعوت می نماید.
✅ مختص افرادی که گواهینامه ایزو می خواهند ولی نمی دانند از کجا تهیه کنند.
🔸 کافیست فرم زیر را تکمیل نمایید.
جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:
آروین کریمی پور
راه های ارتباطی با مدیر فروش:
mobile icon شماره موبایل: 09902702205
whatsapp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید
mobile icon شماره تماس: 09185210731
whatsapp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید
telephone icon تلفن ثابت: 08733289222
email icon ایمیل: info@arviniso.com
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.