🔹 مجموعه آروین ایزو شما را به ارائه بهترین خدمات ایزو دعوت می نماید.
✅ مختص افرادی که گواهینامه ایزو می خواهند ولی نمی دانند از کجا تهیه کنند.
🔸 کافیست فرم زیر را تکمیل نمایید.
مشاوره ایزو در تهران

هزینه مشاوره ایزو در تهران

شرکت مشاورین آروین ایزو با شماره ثبت 12696 آماده ارائه مشاوره ایزو در تهران و سایر کلانشهرهای ایران با کمترین هزینه می باشد. مجموعه ما علاوه بر مشاوره ایزو برای تمامی استانداردهای جهانی، قادر به صدور انواع گواهی ایزو در تهران، برگزاری دوره های ایزو، فروش مستندات می باشد.

چر از مشاوره ایزو استفاده کنیم:

تصمیم برای پیاده سازی یک سیستم مدیریت کیفیت یا هر نوع ایزو دیگری و کسب گواهینامه آن،هدفی است که تأثیر عمیقی بر سازمان خواهد داشت. تصمیم برای پیاده سازی یک سیستم مدیریت  ایزو اغلب زمانی گرفته می شود که شرکت به دنبال توسعه یا تلاش برای ورود به بازارهای جدید است، بنابراین در حال حاضر تحت فشار است.

سازمان‌ها و رهبران آن‌ها به درستی می‌خواهند مالکیت فرآیند را در دست بگیرند و ممکن است این وظیفه را به یک فرد به عنوان نماینده سازمان واگذار کنند. با این حال گاها پیش می آید، پیاده سازی یک سیستم مدیریت بنا به دلایلی متوقف شود، برای اینکه این روند به درستی سپری شود از مشاوره متخصص ایزو کمک بگیرید.
مشاوران دانش و بینش خود را در مورد “بهترین عملکرد” ​​و راه حل های موثری که در صنعت های بزرگ کار کرده اند را به شما ارائه می دهند.
مشاوره ایزو در تهران

مرکز ارائه مشاوره ایزو در تهران:

arviniso یکی از پیشروترین ثبت کنندگان گواهینامه ایزو در تهران است. تیم حرفه ای ما با داشتن شبکه گسترده دفاتر و مجموعه بزرگی از مشاوران حرفه ای، یکی از بزرگترین مرکز ارائه خدمات ایزو در ایران محسوب می شود. اکثر صنعت های بزرگ و کوچک بزرگ برای دریافت مشاوره ایزو به ما متکی هستند. ما اولین انتخاب مشتریان برای گواهینامه معتبر ایزو در تهران است.

چرا arviniso را انتخاب کنیم؟

  1. ارائه خدمات ایزو با بیش از 10 سال قدمت
  2.  بیش از 20000 مشتری در سراسر جهان
  3.  مجموعه ای متشکل از بیش از ده مشاور و کارشناس متخصص
  4.  فعال ترین شرکت ایزو در تهران
  5.  خدمات پشتیبانی مشتری
  6.  فرآیند صدور گواهینامه سریع با هزینه کم

دلیل بالا بودن درخواست خدمات ایزو در تهران:

زیرا پر جمعیت ترین شهر در کشور ما می باشد و به طور میانگین می توان گفت بیش از 8 میلیون جمعیت دارد بنابراین سومین کلان شهر خاورمیانه به حساب می آید. یکی از دلایل افزایش تقاضای اخذ ایزو در تهران، وجود شهرک های صنعتی و کارخانه های فعال می باشد که نقش بسیار مهمی در اقتصاد ایران دارد. درخواست مشاوره ایزو در تهران ، رتبه 4  را به خود اختصاص داده است.
مهمترین شهرک های صنعتی در تهران شامل: پرند، شمس آباد، صبا شهر، رود هن، رباط کریم، پردیس، چهاردانگه، خوارزمی، چرم شهر، فیروز کوره و ….
مشاوره ایزو در تهران

هزینه مشاوره ایزو چقدر است:

برای پاسخ دقیق به این سوال نیاز است که ابتدا استاندارد مورد نظر خود را به کارشناسان ما ابلاغ کنید، سپس بنا به نوع فعالیت و تعداد پرسنل هزینه به صورت دقیق به شما اعلام می شد. نکته مهمی که باید در نظر بگیرید این است که هزینه اخذ مشاوره و پیاده سازی ایزو های تخصصی همچون iatf 16969، ایزو 13485، ایزو 17025 و ایزو 17020 بیش از 15 میلیون تومان می باشد و هزینه سایر استانداردهای عمومی حداقل ده میلیون تومان می باشد.

تخصص ما این است که به شما در توسعه، پیاده سازی، تأیید و حفظ سیستم مدیریت خود از طریق یک فرآیند بدون دردسر برای کسب بهبود و درآمد بیشتر کمک کنیم.

ما دفاتری در تهران _ سنندج و سایر استان های ایران داریم اما با استفاده از مشاوران و حسابرسان کارا به مشتریان خود در سراسر کشور خدمات ارائه می دهیم. برای دریافت مشاوره ایزو در تهران می توانید فرم سایت را تکمیل کرده تا مشاوران ما با شما تماس بگیرند.
شماره تماس: 09185210731
شماره تماس: 09902702205

مهندسین مشاورین آروین ایزو

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و خدمات

🔹 مجموعه آروین ایزو شما را به ارائه بهترین خدمات ایزو دعوت می نماید.
✅ مختص افرادی که گواهینامه ایزو می خواهند ولی نمی دانند از کجا تهیه کنند.
🔸 کافیست فرم زیر را تکمیل نمایید.
جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:
آروین کریمی پور
راه های ارتباطی با مدیر فروش:
mobile icon شماره موبایل: 09902702205
whatsapp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید
mobile icon شماره تماس: 09185210731
whatsapp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید
telephone icon تلفن ثابت: 08733289222
email icon ایمیل: info@arviniso.com
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.