🔹 مجموعه آروین ایزو شما را به ارائه بهترین خدمات ایزو دعوت می نماید.
✅ مختص افرادی که گواهینامه ایزو می خواهند ولی نمی دانند از کجا تهیه کنند.
🔸 کافیست فرم زیر را تکمیل نمایید.

هزینه مدرک بین المللی صنایع غذایی

با گرفتن مدرک بین المللی صنایع غذایی، فرصت های بی نظیری از نظر شغلی نصیب شما می شود که می توانید از آن در داخل و یا خارج از ایران استفاده کنید. در ادامه هزینه مربوط به صدور این گواهی نیز آمده است.

مدرک بین المللی صنایع غذایی چه کاربردی دارد؟

گرفتن این مدرک به شما می تواند کمک کند تا در شغل مورد علاقه خود استخدام شوید. صنایع غذایی در داخل ایران جزء یکی از 3 صنعت مهم به شمار می رود و این فرصت بی نظیر باعث می شود که فرصت های شغلی فراوانی برای این صنعت مهیا شود. هم چنین برای افرادی که در رشته های مهندسی صنایع غذایی و بیوشیمی تحصیل کرده اند و خواهان مهاجرت تحصیلی و شغلی به کشورهای اروپایی و کانادا هستند، گرفتن مدرک بین المللی صنایع غذایی، از درجه اهمیت زیادی برخوردار است.

شرایط گرفتن مدرک بین المللی صنایع غذایی

برای گرفتن این مدرک بین المللی بایستی چندین دوره آموزش از سایت شرکت آروین سپهر دیار دریافت کنید. این دوره ها به بخش های زیر تقسیم بندی می شود:

  1. دوره haccp
  2. دوره gmp
  3. دوره ایزو 22000

این 3 دوره هم اکنون به صورت مجازی و آنلاین در سایت، آموزش داده می شود. پس از اتمام دوره از شما عزیزان آزمون آنلاین گرفته می شود و سپس مدرک بین المللی معتبر برای شما عزیزان صادر می گردد. برای فهمیدن محتویات مربوط به دوره های آموزشی بالا می توانید به فروشگاه سایت مراجعه کنید.

مدرک بین المللی صنایع غذایی

هزینه مدرک صنایع غذایی چقدر است؟

این مدرک بین المللی از دو کشور آلمان یا ایتالیا صادر می شود که هر کدام دارای هزینه های متفاوتی است. هم چنین مدت زمان صدور این مدرک یک هفته به طول می انجامد و هزینه صدور آن چیزی در حدود 2 میلیون تومان است. البته این هزینه صرفا برای مدارک شخصی است ولی برای شرکت و یا سازمان هزینه به مراتب بیش تری باید پرداخت شود.

دوره haccp چیست؟

این دوره برای آخرین بار در سال 2015 مورد بازبینی قرار گرفت. محتویات این دوره بیش تر شناسایی مخاطراتی را شامل می شود که می تواند وضعیت بهداشت سازمان را با خطر مواجه کند. هم اکنون با کلیک بر روی این لینک می توانید دوره مجازی haccp را برای خود خریداری کنید و به صورت آفلاین از فایل های ویدئو آموزشی این دوره نهایت استفاده را ببرید.

مدرک بین المللی صنایع غذایی

دوره ایزو 22000 چیست؟

برای آخرین بار، استاندارد ایزو 22000 در سال 2018 مورد بازبینی قرار گرفت. این دوره یکی از کامل ترین دوره های مربوط به رشته صنایع غذایی می باشد که هر کسی در این زمینه فعالیت دارد و یا دوست دارد فعالیت کند، مجبور به گذراندن آن است. این دوره شامل مستندات مختص به ساماندهی وضعیت بهداشتی سازمان جهت کنترل آلودگی ها، چگونگی دفع زباله و ضایعات سازمانی و هم چنین چگونگی رفتار پرسنلین سازمان در محیط کار به علاوه تمامی مستندات ایزو 9001 ویرایش سال 2015 است که بدون شک کامل ترین دوره در زمینه صنایع غذایی است و کسی که دوست دارد مدرک بین المللی صنایع غذایی داشته باشد حتما بایستی این دوره را گذرانیده باشد.

مهندسین مشاورین آروین ایزو

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و خدمات

🔹 مجموعه آروین ایزو شما را به ارائه بهترین خدمات ایزو دعوت می نماید.
✅ مختص افرادی که گواهینامه ایزو می خواهند ولی نمی دانند از کجا تهیه کنند.
🔸 کافیست فرم زیر را تکمیل نمایید.
جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:
آروین کریمی پور
راه های ارتباطی با مدیر فروش:
mobile icon شماره موبایل: 09902702205
whatsapp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید
mobile icon شماره تماس: 09185210731
whatsapp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید
telephone icon تلفن ثابت: 08733289222
email icon ایمیل: info@arviniso.com
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.