🔹 مجموعه آروین ایزو شما را به ارائه بهترین خدمات ایزو دعوت می نماید.
✅ مختص افرادی که گواهینامه ایزو می خواهند ولی نمی دانند از کجا تهیه کنند.
🔸 کافیست فرم زیر را تکمیل نمایید.

دریافت گواهینامه ایزو 10004

آنچه در این مقاله می خوانید ....

سازمان هایی که می خواهند بحث مشتری مداری را به صورت دقیق و کامل انجام بدهند و نمی خواهند مشتریان وفادار خود را از دست بدهند باید به فکر دریافت گواهینامه ایزو 10004 باشند.
بدون شک تمامی کسب و کارهایی که می خواهند در وضعیت کنونی بازار امروز دوام بیاورند، باید استاندارد های مربوط به رضایت مشتریان را در سازمان خود پیاده سازی کنند. یکی از دو استاندارد مهم در خصوص مشتری، ایزو 10004 است. در این اصل این استاندارد به بحث های مربوط به انتقادات و شکایات مشتری توجه دارد تا بتوان مشتریان خود را همیشه راضی نگه داشت.
مبحث راضی نگه داشتن مشتری شاید در نگاه اول ساده باشد، اما در واقع اگر می خواهیم که مشتریان سازمان از ما رضایت قلبی داشته باشند باید پروسه زمان بر و پیچیده را در سازمان طی کنیم تا موفق به دریافت گواهینامه ایزو 10004 شویم.

استاندارد ایزو 10004

مهم ترین نکته در خصوص ایزو 10004 شناخت مشتریان واقعی سازمان است. یعنی باید ابتدا مشتریان واقعی را از غیر واقعی ها تشخیص دهیم و سپس برنامه ریزی خود را به سمت مشتریانی که واقعا می خواهند از ما خرید کنند پیش ببریم. هم چنین بعد از این کار باید تمامی نیازهایی که مشتری در هنگام ورود به سازمان دارد مورد بررسی قرار گیرد. طوری نباشد که مشتری زمانی وارد سازمان ما می شود کلافه گردد و یا این که منتظر جواب از سمت ما شود. این اقدامات توسط استاندارد ایزو 10004 سر وسامان داده می شود به همین دلیل است که این ایزو از درجه اهمیت بالایی برخوردار است.

اما این استاندارد توجه زیادی به مشتریان ناراضی می کند، در واقع می خواهد سیستمی را ترتیب دهد که این مشتریان ناراضی را آرام کند تا بتوانیم دوباره آن ها را به سمت کسب و کار خودمان جلب کنیم. این روش با استفاده از دائر نمودن سیستم انتقادات و پیشنهادات در سازمان انجام می گیرد.

دریافت گواهینامه ایزو 10004 تقریبا دو ماه طول می کشد و در طی این دو ماه مشاور باید مرتب به سازمان شما بیاید و آموزش های لازم را در خصوص مستندات این استاندارد به شرکت های متقاضی بدهد.

شماره تماس: 09902702205

مهندسین مشاورین آروین ایزو

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و خدمات

🔹 مجموعه آروین ایزو شما را به ارائه بهترین خدمات ایزو دعوت می نماید.
✅ مختص افرادی که گواهینامه ایزو می خواهند ولی نمی دانند از کجا تهیه کنند.
🔸 کافیست فرم زیر را تکمیل نمایید.
جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:
آروین کریمی پور
راه های ارتباطی با مدیر فروش:
mobile icon شماره موبایل: 09902702205
whatsapp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید
mobile icon شماره تماس: 09185210731
whatsapp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید
telephone icon تلفن ثابت: 08733289222
email icon ایمیل: info@arviniso.com
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.