🔹 مجموعه آروین ایزو شما را به ارائه بهترین خدمات ایزو دعوت می نماید.
✅ مختص افرادی که گواهینامه ایزو می خواهند ولی نمی دانند از کجا تهیه کنند.
🔸 کافیست فرم زیر را تکمیل نمایید.

معرفی الزامات ایزو 22000

آنچه در این مقاله می خوانید ....

در این بخش می خواهیم به الزامات استانداردی بپردازیم که سازمان های صنایع غذایی بدان نیاز دارند تا بتوانند با آشنایی بیشتری اقدام به تهیه این مستندات بکنند.
همان طور که می دانید سازمان های صنایع غذایی به الزاماتی نیاز دارند که بتوانند مسائل ایمنی و بهداشتی محیط خود را تضمین نمایند. در الزامات ایزو 22000 به این مسائل خیلی توجه شده است. افرادی که در شرکت های صنایع غذایی مشغول به فعالیت هستند با واژه بازرس وزارت بهداشت بسیار آشنا هستند و می دانند در بعضی مواقع این افراد به سازمان مربوطه می آیند تا میزان کنترل بهداشت کارخانه را چک کنند. یکی از مهم ترین مسائل در این گونه سازمان ها الزام GMP است. در استاندارد ایزو 22000 این الزام به صورت کامل تشریح شده است و می توان با گرفتن ایزو 22000 تمامی الزامات مربوط به این حوزه را در سازمان خود اجرایی کرد.
اما الزامات ایزو 22000 تنها مربوط به حوزه های بهداشتی نمی باشد و الزامات مهم دیگری وجود دارد که به سیستم مدیریت کیفیت کارخانه ربط پیدا می کند. علاوه بر کنترل شرایط بهداشتی محصول تولیدی، باید دیگر پارامترهای کنترلی را نیز مدنظر قرار داد تا در صورت عدم انطباق بتوان شرایط را تغییر داد. این موارد با استفاده از الزام کنترل کیفیتی spc اندازه گیری می شود و تا کنون بهتر از این الزام نداریم.
بعد از شرایط کیفیتی محیطی کارخانه نوبت به شرایط تولیدی و هم چنین پارامترهای خط تولید می رسد که این الزام به برنامه ریزی احتیاجات مواد مشهور است و برنامه ریزی هفتگی و ماهانه تولید را در کارخانه ترسیم می کند تا مسئول خط تولید بداند که به چه مقدار مواد اولیه و پرسنل تولید در طول ماه یا سال نیازمند است.

هزینه الزامات ایزو 22000

برای دریافت الزامات استاندارد ایزو 22000، باید سفارش خود را به ما اعلام کنید و هم چنین تعیین کنید که آیا مشاوره حضوری می خواهید یا غیر حضوری، سپس اطلاعات مربوط به الزامات برای شما ارسال می گردد تا بتوانید آن را در سازمان خود پیاده سازی کنید. البته هزینه این الزامات به صورت غیر حضوری حدود پانصد هزار تومان است که برای کسب اطلاعات بیشتر و گرفتن تخفیف با شماره زیر تماس بگیرید.

شماره تماس: 09902702205

مهندسین مشاورین آروین ایزو

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و خدمات

🔹 مجموعه آروین ایزو شما را به ارائه بهترین خدمات ایزو دعوت می نماید.
✅ مختص افرادی که گواهینامه ایزو می خواهند ولی نمی دانند از کجا تهیه کنند.
🔸 کافیست فرم زیر را تکمیل نمایید.
جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:
آروین کریمی پور
راه های ارتباطی با مدیر فروش:
mobile icon شماره موبایل: 09902702205
whatsapp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید
mobile icon شماره تماس: 09185210731
whatsapp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید
telephone icon تلفن ثابت: 08733289222
email icon ایمیل: info@arviniso.com
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.