🔹 مجموعه آروین ایزو شما را به ارائه بهترین خدمات ایزو دعوت می نماید.
✅ مختص افرادی که گواهینامه ایزو می خواهند ولی نمی دانند از کجا تهیه کنند.
🔸 کافیست فرم زیر را تکمیل نمایید.

گواهینامه ایزو 10002 چیست؟

افراد زیادی در اینترنت این عنوان را سرچ می کنند که گواهینامه ایزو 10002 چیست و چه ارگان و سازمان هایی بایستی این مدرک را در اختیار داشته باشند؟ این مقاله در ارتباط با استاندارد ایزو 10002 توضیح کاملی داده است.
متاسفانه طی چندین سال اخیر بحران اقتصادی در کشور ما هم نفوذ پیدا کرده و همین مساله باعث جمع شدن بسیاری از کسب و کارهای بزرگ و کوچک شده است و همین مساله افراد زیادی را بیکار کرده است. شاید گرانی مواد اولیه و یا مشکلات و محدودیت هایی که در ارتباط با کسب و کار باعث از بین بردن این کسب و کارها شده است اما به یاد داشته باشید که بسیاری از این سازمان ها گواهینامه ایزو 10002 هم نداشتند.

گواهینامه ایزو 10002

مزیت گرفتن گواهینامه ایزو 10002

هر مشتری را باید به عنوان یک فرصت ایده آل برای سازمان دانست حتی مشتری هایی که هنوز بالقوه هستند و تبدیل به بالفعل نشده اند. در واقع استاندارد ایزو 10002 یعنی سیستم شکایت سنجی مشتریان. حتما می دانید زمانی که یک مشتری از خدمات و یا محصولات استفاده می کند یا راضی است یا ناراضی. این مساله برای شما هم بارها پیش آمده و زمانی که به یک مغاز و یا فروشگاهی می روید، صاحب مغازه نتوانسته شما را مجاب به خرید کند و به همین دلیل یا خرید نکرده اید و یا اگر خریدی انجام می دهید دیگر تحت هیچ شرایطی به آن فروشگاه پا نمی گذارید. گواهینامه ایزو 10002 هم در رابطه با این موضوع بحث می کند که کاری کنیم مشتریان همیشه از ما خرید کنند و تبدیل به مشتریان وفادار سازمان شوند اما چگونه؟

شکایات مشتریان را به طور موثر مدیریت می کنید و شانس بیشتری برای برآورده کردن انتظارات آنها خواهید داشت. و می‌توانید به‌سرعت شکایات مشتری را به رضایت مشتری تبدیل کنید، به‌ویژه زمانی که به شکایات به‌عنوان فرصتی برای بهبود کاری نگاه می‌کنید. سیستم مدیریت شکایات مشتری یک نیاز اساسی اما ضروری برای هر کسب و کاری است ، به ویژه مشاغلی که می خواهند موفق شوند و پایدار بمانند.

گواهینامه ایزو 10002

استاندارد ایزو 10002 چیست؟

می رسیم به این استاندارد بسیار مهم و کاربردی برای تمامی سازمان ها. چه شرکتی که دو نفر باشد و یا شرکتی که چندین هزار نفر پرسنل داشته باشند بایستی این استاندارد را در مجموعه خود پیاده سازی کنند.

ایزو 10002 به زمان بعد از جذب مشتری جدید و تبدیل آن به مشتری وفادار سازمان بر می گردد. حتما تا به حال اسم CRM یا همان سیستم مدیریت ارتباط با مشتریان را شنیده اید. اما متاسفانه در ایران به این سیستم بهاء داده نمی شود.

آمار نشان می دهد که حدود 80 الی 90 درصد مشتریان با پیگیری های مداوم ما خرید می کنند و در واقع ایزو 10002 این کار را برای ما انجام می دهد. در این استاندارد تمامی مشتریانی که با مجموعه ما ارتباط گرفته اند شناسایی می شود و هم چنین چگونگی دریافت بازخورد مشتریان از سیستم و کسب و کار ما را نشان می دهد و به همین دلیل می توانیم بر اساس نظرات این مشتریان محصولات و خدمات خود را بر اساس نظرات این مشتریان بنا کنیم.

پیاده سازی مدیریت شکایات مشتریان ایزو 10002:

دلایل زیادی برای همکاری با ما برای پیاده سازی مدیریت شکایات مشتریان وجود دارد. ما می‌توانیم از این تجربه و دانش برای کمک به شما برای تبدیل شدن به یک متخصص در مدیریت شکایات مشتریان با خود استفاده کنیم.

نکات مهم برای پیاده سازی ایزو 10002:

  1. از مدیریت ارشد تعهد و حمایت دریافت کنید.
  2. کل تجارت را با ارتباطات داخلی خوب درگیر کنید.
  3. فرآیندهای مدیریت موجود را با الزامات ایزو 10002 مقایسه کنید.
  4. بازخورد مشتری را در مورد مدیریت شکایات فعلی دریافت کنید.
  5. یک تیم پیاده سازی ایجاد کنید تا بهترین نتیجه را بگیرید.
  6. نقش ها، مسئولیت ها و مقیاس های زمانی را ترسیم کرده و به اشتراک بگذارید.
  7. اصول سیستم های مدیریت ایزو 10002 را با کسب و کار خود تطبیق دهید.
  8. کارکنان را برای درک و استفاده از سیستم مدیریت ایزو 10002 آموزش دهید.
  9. سیستم ایزو 10002 خود را به طور مرتب بررسی کنید تا مطمئن شوید که موثر باقی می ماند و به طور مداوم در حال بهبود آن هستید.

نحوه دریافت گواهینامه ایزو 10002:

ما فرآیند صدور گواهینامه را ساده می کنیم. پس از درخواست، ما یک کارشناس متخصص منصوب می کنیم که شما و کسب و کارتان را در مراحل زیر راهنمایی می کند.

تجزیه و تحلیل خدمات

این یک سرویس اختیاری است که در آن نگاهی دقیق‌تر به سیستم مدیریت شکایات موجود شما می‌اندازیم و آن را با الزامات ایزو 10002 مقایسه خواهیم کرد.

این به شناسایی مناطقی که نیاز به کار بیشتری دارند قبل از انجام ارزیابی رسمی کمک می کند و همچنین در وقت و هزینه شما صرفه جویی خواهد شد.

ارزیابی رسمی

این در دو مرحله اتفاق می افتد. ابتدا آمادگی سازمان شما را برای ارزیابی اینکه رویه ها و کنترل های ایزو 10002 توسعه داده شده، را بررسی می کنیم.

ما جزئیات یافته های خود را با شما در میان می گذاریم تا اگر شکاف هایی پیدا کردیم، بتوانید آنها را ببندید.

اگر همه الزامات وجود داشته باشد، سپس اجرای رویه‌ها و کنترل‌ها را در سازمانتان ارزیابی می‌کنیم تا مطمئن شویم که آیا آن‌ها مطابق با نیاز برای صدور گواهینامه هستند یا خیر؟

گواهینامه و فراتر از آن

پس از گذراندن ارزیابی رسمی، گواهینامه ایزو 10002 دریافت خواهید کرد که برای مدت سه سال اعتبار دارد. کارشناس شما در این مدت با شما در تماس خواهد بود و مرتباً از شما بازدید می کند تا مطمئن شود که سیستم شما نه تنها مطابقت دارد، بلکه به طور مداوم بهبود می یابد.

چگونه ما می توانیم از شما حمایت کنیم:

ممیزی تأیید: همکاری با شما برای تأیید انطباق با بهترین شیوه‌های بین‌المللی: ما نقاط قوت و ضعف فعلی سیستم‌های شما را با گزارش‌های ارزش افزوده خود ارزیابی می کنیم.

ممیزی های داخلی: اجازه دهید حاکمیت سازمانی شما را بر اساس الزامات، پروتکل ها و استانداردهای خاص صنعت بررسی کنیم.

آموزش: کارشناسان متخصص ما طیف گسترده ای از دوره های آموزشی را به صورت آنلاین، ارائه می دهند تا به شما در درک، پیاده سازی و ممیزی مطابق با الزامات استاندارد کمک کنند.

اگر قصد دریافت گواهینامه ایزو 10002 را دارید همین الان با شماره های زیر تماس بگیرید.
شماره موبایل مدیر فروش خانم محمدی: 09185210731
شماره موبایل مدیریت آقای کریمی پور: 09902702205

مهندسین مشاورین آروین ایزو

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و خدمات

🔹 مجموعه آروین ایزو شما را به ارائه بهترین خدمات ایزو دعوت می نماید.
✅ مختص افرادی که گواهینامه ایزو می خواهند ولی نمی دانند از کجا تهیه کنند.
🔸 کافیست فرم زیر را تکمیل نمایید.
جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:
آروین کریمی پور
راه های ارتباطی با مدیر فروش:
mobile icon شماره موبایل: 09902702205
whatsapp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید
mobile icon شماره تماس: 09185210731
whatsapp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید
telephone icon تلفن ثابت: 08733289222
email icon ایمیل: info@arviniso.com
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.