🔹 مجموعه آروین ایزو شما را به ارائه بهترین خدمات ایزو دعوت می نماید.
✅ مختص افرادی که گواهینامه ایزو می خواهند ولی نمی دانند از کجا تهیه کنند.
🔸 کافیست فرم زیر را تکمیل نمایید.
گواهینامه ایزو 10004

گواهینامه ایزو 10004 چقدر هزینه دارد؟

در این سایت گواهینامه ایزو 10004 بین المللی صادر می شود و برای این که بدانید صدور این مدرک بین المللی چقدر هزینه دارد بهتر است ادامه مقاله را با دقت مطالعه کنید.
بسیاری از شرکت هایی که قصد خرید گواهینامه ایزو 10004 را دارند می خواهند در مناقصاتی شرکت کنند که داشتن این مدرک بین المللی امتیاز بالایی برای آن ها محسوب می شود. چون این گواهینامه و داشتن آن نشان می دهد که سازمان تمامی موارد مربوط به سیستم رضایت مشتریان را با دقت انجام داده و طبق اصول ایزو 10004 پیش رفته است. اما درواقع این اصول چه چیزی را در سازمان تعیین می کند.

گواهینامه ایزو 10004

 

اندازه گیری رضایت مشتری در ایزو 10004

ایزو 10004 به همین سیستم متوسل است که میزان رضایت مشتریان را بسنجیم. بسیاری از سازمان ها تبلیغات زیادی می کنند تا مشتریان جدید را به سمت خود جذب کنند اما به دلیل عدم رعایت اصول مشتری مداری به راحتی این مشتریان را از دست می دهند و فرصت این که بخواهند از این مشتریان کسب درآمد همیشگی داشته باشند را از دست می دهند. در واقع با گرفتن گواهینامه ایزو 10004 تمام مشکلات ناشی از این که بدانیم سازمان در چه منظری از دیدگاه مشتری قرار گرفته از بین می رود.

گواهینامه ایزو 10004 چگونه دریافت می شود؟

بایستی ابتدا آن دسته از مشتریانی که می خواهیم میزان رضایت آنان را بسنجیم جداسازی کنیم. جهت مشاوره و پیاده سازی ایزو 10004 بایستی سازمان اطلاعاتی مختصر در ارتباط با IBM یا همان سیستم مدیریت ارتباط با مشتریان داشته باشد. پس سازمان هایی که قصد دریافت گواهینامه ایزو 10004 را دارند از همین ابتدا باید این سیستم را طراحی کنند. پس ما اطلاعاتی مختصر در خصوص نام و نام خانوادگی مشتری، تاریخی که با شما ارتباط گرفته و هم چنین صحبت هایی که بین شما رد و بدل شده را نیاز داریم. بسیاری از سازمان ها که قصد دریافت این مدرک را دارند از داشتن چنین اطلاعاتی بی بهره هستند و در واقع با نداشتن چنین اطلاعاتی روند دریافت مدرک ایزو 10004 به تعویق می افتد.

گواهینامه ایزو 10004

الزامات سیستم رضایت مندی مشتریان

قبل از هر کاری باید مشتریان را تقسیم بندی کنیم. این تقسیم بندی به دو دسته مشتریان بالقوه و بالفعل تقسیم می شود. گاهی اوقات سازمان مشتریانی را هم در نظر می گیرد که غیر واقعی هستند و نتوانسته تشخیص دهد که این مشتریان یا تامین کننده ها هستند و یا رقیبان آن ها. به هر حال در ارتباط با پیاده سازی استاندارد ایزو 10004، اولین کاری که باید انجام شود شناسایی مشتریان است.
بعد از مرحله شناسایی، باید به صورت کمی تعیین کنیم که چه عواملی می تواند رضایت مشتریان را بیشتر و یا کاهش دهد. به وسیله متصل کردن نمودارهای مربوط به این سیستم به سادگی می توانیم الزامات مربوط به ایزو را در سازمان خود پیاده سازی کنیم.
در مرحله آخر جهت دریافت گواهینامه ایزو 10004، ممیزی نهایی از سیستم کسب و کار ما در ارتباط با مشتریان صورت می پذیرد.

گواهینامه ایزو 10004

هزینه گواهینامه ایزو 10004

هزینه صدور یک گواهینامه بین المللی ایزو بالای 1 میلیون تومان است. اما برای گواهینامه ایزو 10004 این هزینه 400 هزار تومان است. و برای تمامی استاندارد های مشتری مداری گرفتن مدرک ایزو به پایین 500 هزار تومان می رسد. شما عزیزان اگر قصد دریافت این مدرک را دارید می توانید همین الان با شماره زیر تماس بگیرید.

                                             خانم محمدی مدیر فروش: 09185210731
                                     آقای آروین کریمی پور مدیریت: 09902702205

مهندسین مشاورین آروین ایزو

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و خدمات

🔹 مجموعه آروین ایزو شما را به ارائه بهترین خدمات ایزو دعوت می نماید.
✅ مختص افرادی که گواهینامه ایزو می خواهند ولی نمی دانند از کجا تهیه کنند.
🔸 کافیست فرم زیر را تکمیل نمایید.
جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:
آروین کریمی پور
راه های ارتباطی با مدیر فروش:
mobile icon شماره موبایل: 09902702205
whatsapp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید
mobile icon شماره تماس: 09185210731
whatsapp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید
telephone icon تلفن ثابت: 08733289222
email icon ایمیل: info@arviniso.com
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.