🔹 مجموعه آروین ایزو شما را به ارائه بهترین خدمات ایزو دعوت می نماید.
✅ مختص افرادی که گواهینامه ایزو می خواهند ولی نمی دانند از کجا تهیه کنند.
🔸 کافیست فرم زیر را تکمیل نمایید.
دریافت گواهی ایزو

دریافت گواهی ایزو برای شرکت

جهت سفارش و دریافت گواهی ایزو ابتدا لازم است که اهداف خود را برای نمایندگی های ایزو مشخص کنید تا دچار هزینه های گزاف نشوید. شرکت arviniso دارای مجوزهای لازم از سازمان صنعت معدن و تجارت می باشند که بیش از ده سال تجربه در خصوص مشاوره و انواع خدمات ایزو دارد. امروزه شرکت های زیادی به دلایل گوناگون در فکر اخذ استاندارد های ایزو هستند. پس برای دریافت گواهی ایزو با ما تماس بگیرید.

متاسفانه بعضی از سایت های ایزو برای جلب نظر مشتری شروع به صدور گواهینامه های اهدایی و تندیس های مدیریتی کرده اند در حالی که اصلا صلاحیت این کار را ندارند و فقط جنبه نمایشی دارد. لطفا از پرداخت هزینه های گزاف و گواهینامه های فیک دوری فرمایید. فقط در فکر دریافت استاندارد های واقعی ایزو باشید ولا غیر.

نحوه دریافت گواهی ایزو:

ما فرآیند صدور گواهی ایزو را ساده می کنیم!!!
پس از دریافت درخواست شما، یک کارشناس تعیین می شود که شما و تجارت شما را در جهت دریافت استاندارد مناسب راهنمایی کند. این یک سرویس پیش ارزیابی اختیاری است که ما در آنجا نگاه دقیق تری به سیستم مدیریت موجود شما می اندازیم و آن را با الزامات استاندارد مقایسه می کنیم. برای دریافت گواهی برای تمامی شرکت ها و یا سازمان های تجاری بهتر است که از مراکز معتبر که دارای مجوزهای لازم از سازمان صنعت و معدن و تجارت می باشد اقدام کنید.
آیا می خواهید از صحت و اعتبار گواهی ایزو مطمئن شوید؟
در جواب به این سوال باید بگوییم که تمامی گواهی های صادر در ایران توسط نمایندگی های ایزو صادر می گردد و یا به نوعی نمایندگی های آن را گرفته اند و در این زمینه در حال فعالیت هستند. بهتر است از نمایندگی های ایزو درخواست گواهی دهید که دارای مجوزهای دولتی و رسمی و شرکتی معتبر جهت مراجعه حضوری مشتریان داشته باشند. که رضایتمندی آروین ایزو در طی فعالیت ده ساله خود نشانگر و گواه این موضوع است.
اصولا مشخصات گواهی ایزو اصل، دارا بودن هولوگرام، کد ریسجتری ثبت شده، اسکن، نماد iaf و آدرس سایت اصلی مرجع صدور گواهی می باشد. می توانید در خصوص نحوه استعلام گواهی ایزو تحت اعتبار IAF به مقاله گواهینامه ایزو و لیست شرکت های صادر کننده در ایران مراجعه کنید.
در آروین ایزو صدور گواهی ایزو با سطح اعتبار بالا یعنی IAF و ASCB و سازمان استاندارد ایران امکان پذیر است. حال عزیزانی هستند که فقط می خواهند از گواهی ایزو در مناقصات استفاده کنند در این خصوص ما از CB های خصوصی گواهی ایزو را پیشنهاد می دهیم که از هزینه های گزاف جلوگیری گردد. حال اگر می خواهید اطلاع بیشتری در خصوص CB های خصوصی کسب کنید لطفا مشخصات خود را در فرم رایگان سایت ما قید کرده تا ما با شما تماس بگیریم و یا اینکه با شماره 09185210731 مشاور فروش تماس بگیرید.
شعار ما صدور گواهی در کمترین زمان و هزینه و در بالاترین سطح می باشد. ما مراجع صدور گواهی ایزو در چندین کشور از جمله آلمان، ایتالیا، انگلستان، آمریکا، ایران به مشتری معرفی می کنیم که بتوانند تحقیق و به طور آگاهانه بهترین مرجع گواهی را برای شرکت خود انتخاب کنند. شما تنها در سایت ما می توانید فقط با ثبت درخواست خود از معروف ترین گواهی های ایزو چه از نوع عمومی و چه تخصصی بهره مند شوید.
دریافت گواهی ایزو

مهمترین گواهی ایزو در ایران:

لیست استاندارد های بین المللی وجود دارد که در ایران همه آن را به عنوان استاندارد های عمومی یاد می کنند، که برای تمامی شرکت ها کوچک و بزرگ بسیار کاربرد دارد. همانند ایزو HACCP، ایزو 9001، ایزو 22000، ایزو 10004، ایزو 45001
چرا گواهی های ذکر شده برای شرکت ها بسیار مهم است؟
شما چقدر در خصوص استاندارد ایزو اطلاعات دارید؟ آیا از مزایای اخذ آن مطلع هستید؟ آیا از رونق بخشی و اعتبار آن اطلاع دارید؟ اگر به پیشرفت مشاغل خود فکر می کنید حتما به این مقاله توجه فرمایید.
اگر دقت کرده باشید اصولا بر روی اکثر محصولات نشان ایزووجود دارد و یا گواهی ایزو را در شرکت ها مشاهده کرده اید. تمامی مدیران شرکت از این نشان به عنوان افتخار خدمات خود یاد می کنند و این به منزله ی جلب اعتماد بیشتر مشتری، خرید آسانتر می باشد.
از مزایای دریافت گواهی ایزو برای شرکت ها می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  1. تمرکز بر نیاز و خواسته مشتری و در نهایت رضایت مشتری
  2. فراهم نمودن شرایط بهتر برای سیستم مدیریتی قوی تر
  3. فروش بیشتر محصولات شرکت ها
  4. پیشی گرفتن از رقبای تجاری خود و این یعنی پیش به سوی موفقیت
  5. جلوگیری از هزینه های اضافی شرکت

لیست پرطرفدارترین استاندارد های ایزو:
دریافت گواهی ایزو

چرا arviniso را انتخاب کنیم؟

ما بیش از 10 سال پیشگام استانداردهای ایزو بودیم و امروز یکی از ارائه دهندگان صدور گواهی ایزو در بازار هستیم. ما به بیش از صد سازمان از مارک های برتر جهانی تا مشاغل کوچک در تمامی شهرهای ایران کمک کرده ایم تا برتری خود را در رقابت ثابت کنیم. به عنوان یکی از معدود نمایندگی هایی که استانداردها را از ابتدا تا انتها درک می کند، ما نه تنها ارزیابی می کنیم که چگونه آنها را رعایت می کنید، بلکه استانداردهای جدیدی را ایجاد می کنیم و پرسنل را در سطح جهانی برای استفاده از آنها و عملکرد بهتر آموزش می دهیم. دانش ما می تواند سازمان شما را متحول کند.
صدور گواهینامه با اثبات اینکه خدمات شما، خواسته مشتریان شما را برآورده می کند، می تواند ابزاری مفید برای افزایش اعتبار باشد. برای تمامی شرکت ها که می خواهند خدماتی ارزنده به مشتری ارائه دهند، دریافت گواهی ایزو یک شرط قانونی و یا قراردادی است.
خلاصه ای از مراحل دریافت ایزو:

  1. درخواست دریافت استاندارد ایزو
  2. مشاوره در خصوص مهمترین و کارآمد ترین استانداردها
  3. اعلام هزینه های گواهی ایزو
  4. بستن قرارداد با شرکت های در خواست کننده
  5. آشنایی مشاور با مدیران شرکت در جلسه حضوری
  6. طراحی الزامات و مستندات ایزو توسط مشاوران ما
  7. آموزش به پرسنل شرکت
  8. انجام پیش ممیزی ها
  9. انتخاب مرجع صدور گواهی
  10. انجام ممیزی خارجی توسط مرجع صدور گواهی با حضور مشاوران ما
  11. و در نهایت دستیابی به گواهی ایزو به مدت اعتبار سه ساله

جهت دریافت گواهی ایزو برای شرکت در هر زمینه ای که مشغول به فعالیت هستید، فرصت را از دست ندهید و همین الان با شمارهای زیر تماس بگیرید ما بهترین مرجع ها را به شما معرفی می کنیم.
شماره تماس مدیر فروش: 09185210731
شماره تماس مدیریت: 09902702205

 

مهندسین مشاورین آروین ایزو

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و خدمات

🔹 مجموعه آروین ایزو شما را به ارائه بهترین خدمات ایزو دعوت می نماید.
✅ مختص افرادی که گواهینامه ایزو می خواهند ولی نمی دانند از کجا تهیه کنند.
🔸 کافیست فرم زیر را تکمیل نمایید.
جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:
آروین کریمی پور
راه های ارتباطی با مدیر فروش:
mobile icon شماره موبایل: 09902702205
whatsapp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید
mobile icon شماره تماس: 09185210731
whatsapp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید
telephone icon تلفن ثابت: 08733289222
email icon ایمیل: info@arviniso.com
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.