🔹 مجموعه آروین ایزو شما را به ارائه بهترین خدمات ایزو دعوت می نماید.
✅ مختص افرادی که گواهینامه ایزو می خواهند ولی نمی دانند از کجا تهیه کنند.
🔸 کافیست فرم زیر را تکمیل نمایید.

سفارش مدرک hse برای مهاجرت

در این مقاله به تمامی مشخصات مربوط به مدرک hse برای مهاجرت می پردازیم. هم چنین انواع مدل های مربوط به این گواهینامه را توضیح داده ایم تا شما عزیزان بتوانید بهترین مدل را برای خود انتخاب کنید.

مشخصات مدرک hse بین المللی

مدرک hse بین المللی را می توان از روی مراجع اعتباربخشی که آن مدرک را تحت پوشش خود قرار داده اند تشخیص داد. این مراجع اغلب خارج از کشور ایران هستند و زیر نظر یکی از سازمان های iaf یا ias می باشند. کشورهایی که در ایران دارای نمایندگی فعال در این زمینه هستند شامل ترکیه، آلمان، انگلستان و ایتالیا است. بقیه کشورهایی که مدرک hse بین المللی برای شما صادر می کنند از ایران متاسفانه خارج شده اند و دارای نمایندگی نیستند.

از مهم ترین مشخصات مربوط به مدرک hse بین المللی می توان به کد ریجستری آنلاین اشاره کرد که پس از دریافت مدرک در سایت شرکت گواهی دهنده می توان استعلام گرفت. هم چنین داشتن هولوگرام برجسته مربوط به شرکت گواهی دهنده و مهر برجسته نیز یکی دیگر از مشخصات مدرک hse برای مهاجرت است.

مهم ترین شاخصه دیگر مربوط به این مدرک، قابلیت ترجمه بودن آن است. از وزارت دادگستری باید بتوان مدرک معتبر بین المللی را ترجمه کرد. هم چنین سایت ارائه دهنده خدمات آنلاین که کد ریجستری مدرک را استعلام می گیریم باید در خارح از کشور ایران ثبت شده باشد و برای فهمیدن این موضوع می توانید از دامنه سایت مربوطه who is بگیرید.

مدرک hse برای مهاجرت

انواع مدرک hse برای مهاجرت

مدل های متنوعی از مدرک hse برای مهاجرت وجود دارد. از مدارک داخلی که می توان از آن برای مهاجرت استفاده کرد، فنی و حرفه ای و هم چنین مدرک اداره کار است. البته گرفتن این مدارک نیازمند گذراندن دوره های آموزشی و قبولی در آزمون مربوطه است که بسیار از شهروندان برای این موضوع نگران هستند که نمی توانند در آزمون های آنلاین قبول شوند.

از مراجع معتبر خارجی که می توان از آن برای مهاجرت استفاده کرد می توان به مدارک مربوط به شرکت tuv آلمان اشاره کرد. tuv intersert و دیگر مراجعی که در سایت معتبر dakks آلمان قابل ردیابی است و به سادگی می توان از این مدل مدرک برای مهاجرت و اخذ ویزای تحصیلی و یا شغلی استفاده کرد.

مدرک hse برای مهاجرت

هزینه مدرک hse برای مهاجرت

هزینه های مربوط به ثبت و سفارش مدارک ایمنی و بهداشت شغلی متغیر است و ممکن است در طول زمان دچار نوسان شود. اما متوسط هزینه ای که برای گرفتن این مدرک مورد نیاز است حدود 70 دلار می باشد. شما برای گرفتن مدرک hse بین المللی و معتبر بایستی حتما در دوره های آموزشی آنلاین که توسط شرکت آروین سپهر دیار، طراحی شده شرکت کنید و پس از قبولی در آزمون آنلاین، مدرک را برای خود دریافت کنید. قبولی در آزمون آنلاین بسیار ساده است و نگران این موضوع نباشید که نمی توانید آن را قبول شوید فقط کافی است دوره آموزشی آنلاین را به دقت گوش دهید تا بتوانید به ساده ترین شکل ممکن در این آزمون قبول شوید.

جهت کسب اطلاعات بیشتر در زمینه ثبت و سفارش مدارک بین المللی و معتبر با شماره زیر تماس بگیرید:

شماره همراه: 09902702205

مهندسین مشاورین آروین ایزو

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و خدمات

🔹 مجموعه آروین ایزو شما را به ارائه بهترین خدمات ایزو دعوت می نماید.
✅ مختص افرادی که گواهینامه ایزو می خواهند ولی نمی دانند از کجا تهیه کنند.
🔸 کافیست فرم زیر را تکمیل نمایید.
جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:
آروین کریمی پور
راه های ارتباطی با مدیر فروش:
mobile icon شماره موبایل: 09902702205
whatsapp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید
mobile icon شماره تماس: 09185210731
whatsapp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید
telephone icon تلفن ثابت: 08733289222
email icon ایمیل: info@arviniso.com
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.