🔹 مجموعه آروین ایزو شما را به ارائه بهترین خدمات ایزو دعوت می نماید.
✅ مختص افرادی که گواهینامه ایزو می خواهند ولی نمی دانند از کجا تهیه کنند.
🔸 کافیست فرم زیر را تکمیل نمایید.

معرفی انواع ایزو در صنایع غذایی

در این مقاله به مشخصات کامل مربوط به انواع ایزو در صنایع غذایی می پردازیم. هم چنین هزینه های مربوط به ثبت و صدور مدارک بین المللی ایزو و هم چنین مزایای دریافت آن را بیان می کنیم.

چرا گرفتن ایزو برای صنایع غذایی واجب است؟

در صنایع غذایی کنترل کیفیت حرف اول و آخر را می زند. رعایت کردن شرایط بهداشتی کارخانه ممکن نیست مگر با بهره گیری از استاندارد های روز دنیا. به همین دلیل شاهد آن هستیم که ایزوهای مربوط به صنایع غذایی، هر ساله بروزرسانی می شوند و این مساله اهمیت و جایگاه استاندارد های بین المللی را در حوزه غذا و دارو نشان می دهد.

به همین دلیل سازمان غذا و دارو و هم چنین وزارت بهداشت گرفتن ایزو برای صنایع غذایی را واجب کرده است و بدون داشتن مدارک ایزو، عملا بحث بازاریابی و فروش این کارخانه ها با مشکل مواجه می شود.

ایزو در صنایع غذایی

مشخصات انواع ایزو در صنایع غذایی

بیشتر استاندارد های به روز دنیا که برای حوزه غذا طراحی شده اند، شرایط بهداشتی و محیط کار کارخانه مورد سنجش و ارزیابی قرار می دهند. از مهم ترین ایزو های بین المللی در این حوزه می توان به موارد زیر اشاره کرد:

از مهم ترین مشخصات مربوط به انواع ایزو در صنایع غذایی می توان به ارزیابی ریسک خطرات و آلودگی هایی که شرایط بهداشت کارخانه را با مشکل مواجه می سازد اشاره کرد. هم چنین بهترین روش های خوب ساخت و نحوه جابجایی مواد اولیه و محصول نهایی برای این که از آلودگی ها به دور باشد دیگر مواردی است که به خصوص در استاندارد ایزو 22000 مورد توجه قرار می گیرد.

انواع ایزو در صنایع غذایی

گرفتن ایزو برای صنایع غذایی

نحوه گرفتن ایزو در حوزه غذایی ساده است. اگر تا به حال استانداردی در این زمینه دریافت نکرده اید بهتر است قبل از هر کاری ایزو 22000 سیستم مدیریت ایمنی محصول را دریافت کنید. این استاندارد بسیار جامع و دربرگیرنده تمامی مسائل و الزامات مربوط به صنایع غذایی است. هم چنین اگر دوست دارید کار خود را در این زمینه تکمیل کنید حتما پیشنهاد می کنیم به همراه این استاندارد، haccp تجزیه و تحلیل نقاط بحرانی سازمان را هم دریافت کنید. این دو استاندارد با همدیگر مکمل هم هستند و باعث می شود که خروجی درست و نتیجه بخشی از فعالیت پیاده سازی الزامات ایزو دریافت کنیم.

هزینه ایزو در صنایع غذایی

هزینه مشاوره و پیاده سازی استاندارد ایزو 22000 برای یک شرکت معمولی و متوسط 20 میلیون تومان است. هم چنین برای استاندارد haccpp چیزی در حدود 10 میلیون تومان هزینه دربر می گیرد. اگرچه برای استاندارد های gmp و حلال نحوه مشاوره و پیاده سازی فرق می کند و به شکل غیر حضوری هم می توان این استاندارد ها را برای خود دریافت کرد.

بحث گرفتن گواهینامه ایزو هم از شرکت های معتبر خارجی با تایید مراجع معتبر بین المللی امکان پذیر است. حدودا برای گرفتن گواهی ایزو 22000 هزینه ای معادل 5 میلیون تومان باید صرف شود تا شما بتوانید مدرک معتبر و درجه یکی دریافت کنید. اگر چه شرکت آروین ایزو به صورت تخصصی در زمینه انواع ایزو در صنایع غذایی فعالیت دارد اما هزینه های مربوط به ثبت و صدور مدارک بین المللی معتبر جداگانه و توسط نمایندگی های معتبر سراسر کشور امکان پذیر است.

اگر دوست دارید که صفر تا صد کار مشاوره و پیاده سازی الزامات ایزو برای شما صورت بگیرد و هم چنین بهترین مدرک بین المللی معتبر ایزو دریافت کنید پیشنهاد می کنیم همین الان با شماره زیر تماس بگیرید.

شماره همراه: 09902702205

مهندسین مشاورین آروین ایزو

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و خدمات

🔹 مجموعه آروین ایزو شما را به ارائه بهترین خدمات ایزو دعوت می نماید.
✅ مختص افرادی که گواهینامه ایزو می خواهند ولی نمی دانند از کجا تهیه کنند.
🔸 کافیست فرم زیر را تکمیل نمایید.
جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:
آروین کریمی پور
راه های ارتباطی با مدیر فروش:
mobile icon شماره موبایل: 09902702205
whatsapp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید
mobile icon شماره تماس: 09185210731
whatsapp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید
telephone icon تلفن ثابت: 08733289222
email icon ایمیل: info@arviniso.com
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.