🔹 مجموعه آروین ایزو شما را به ارائه بهترین خدمات ایزو دعوت می نماید.
✅ مختص افرادی که گواهینامه ایزو می خواهند ولی نمی دانند از کجا تهیه کنند.
🔸 کافیست فرم زیر را تکمیل نمایید.

معرفی شرکت ایزو معتبر

مزیت ارتباط با شرکت ایزو معتبر چیست؟ همانطور که می دانید صدور گواهینامه می تواند ابزار مفیدی برای افزایش اعتبار باشد، زیرا بیانگر آن است که محصول یا خدمات شما انتظارات مشتریان را برآورده می کند. برای برخی از صنایع، صدور گواهینامه یک الزام قانونی است پس راهکار اخذ ایزو به صورت معتبر نقش مهمی در عملکرد سازمان ها دارد.

ایزو چیست:

طبق گزارشات از سازمان اصلی ایزو، بیانیه بدین شرح است که ما در ارگان خود استانداردهای بین المللی مانند ایزو 9001 و ایزو 14001 و …. را توسعه داده ایم، اما در صدور گواهینامه آنها دخالتی نداریم و گواهی صادر نمی کنیم. این کار توسط شرکت های ایزو انجام می شود.

سازمان بین المللی استاندارد معروف به (ISO) تعدا کثیری از استانداردهای بین المللی شناخته شده را ایجاد می کند که برای سازمان ها اعمال می شود، برخی از معروف ترین آنها ایزو 9001 که مربوط به سیستم های مدیریت کیفیت می باشد و ایزو 22301 که مربوط به تداوم کسب و کار است.

اما ممکن است در مورد برخی از اصطلاحات مربوط به گواهینامه و اعتبار ISO کمی گیج شده باشید. به طور خاص، تفاوت بین گواهینامه و اعتبار چیست؟
صدور گواهینامه ایزو یک تضمین کتبی از سوی یک نهاد تأیید صلاحیت می باشد که یعنی یک محصول، فرآیند، سیستم یا حتی یک شخص خاص الزامات ایزو را برآورده می کند.

با انجام ارزیابی‌های انطباق و انواع بررسی‌ها و ممیزی‌ها، نهاد تایید صلاحیت‌شده می‌تواند انطباق محصول را بررسی و تعیین کند که آیا این سیستم الزامات ایزو را برآورده می‌کند یا خیر؟

در این صورت، شرکت های ایزو می تواند تضمینی کتبی بدهد که سیستم، فرآیند یا محصول مربوطه با استانداردهای ایزو مطابقت دارد و گواهی های کاربردی مبنی بر این ادعا صادر کند.شرکت ایزو

تفاوت بین گواهینامه با اعتبار ایزو چیست:

پس این یکی از تفاوت های بزرگ بین گواهینامه ایزو و اعتبار آن است. یعنی گواهینامه ایزو فقط برای یک جنبه خاص از عملکرد یک شرکت اعمال می شود اما اعتبار ایزو در کل شرکت اعمال می شود.

اعتبار ایزو برای کل شرکت هایی که گواهی ایزو دارند، اعمال می شود.
در استفاده عمومی، اصطلاحات “مورد تایید ایزو” و “گواهینامه ایزو” به جای یکدیگر استفاده می شوند، اما بین این اصطلاحات تفاوت وجود دارد.

به عبارت دیگر، اعتبارسنجی برای تأیید اینکه سازمان‌ها دارای سیستم‌های مدیریت کیفیت مناسب هستند و می‌توانند روش‌های آزمایشی خاصی را با توجه به دامنه اعتبار خود به درستی انجام دهند، استفاده می‌شود.

از آنجایی که ما یک نهاد تأیید صلاحیت ایزو هستیم، می‌توانیم طیف گسترده‌ای از وظایف ارزیابی انطباق را انجام دهیم  و به شرکت‌هایی که شرایط لازم را دارند گواهینامه اعطا کنیم.

اساساً گواهینامه ایزو به این معنی است که یک شرکت استانداردهای خاصی را رعایت می کند و توسط یک سازمان ارزیابی شخص ثالث ارائه می شود.

در مقابل، اعتبار ایزو به این معنی است که یک کارشناس متخصص می‌تواند فعالیت شرکت‌ها را ارزیابی کند تا مشخص کند که آیا استانداردهای ایزو را رعایت کرده‌اند یا خیر ؟ و بر این اساس گواهینامه‌ها را صادر کند.

شرکت ایزو

از شرکت ایزو معتبر درخواست گواهی بدهید:

اگر به دنبال دریافت گواهینامه ایزو برای شرکت خود هستید، بسیار مهم است که با یک نهاد و یا شرکت گواهی دهنده استانداردهای ایزو، کار کنید.
این امر بسیار مهم است زیرا هیچ چیزی از ارائه “خدمات صدور گواهینامه ایزو” توسط یک نهاد گواهینامه غیرمجاز خطرناک نیست.

به همین دلیل، همیشه باید وضعیت اعتبارسنجی شرکت ارزیابی یا نهاد تأیید صلاحیت ایزو را که با آن کار می کنید بررسی کنید.

حتما به شماره ثبت شرکت های ایزو و رزومه کاری شان دقت کنید. مجموعه ما زیر نظر سازمان های اعتبار بخشی فعالیت دارد، بنابراین می توانیم گواهینامه های  شناخته شده بین المللی را در سراسر دنیا به شما ارائه دهیم.

برای خدمات مشاوره ایزو، گواهینامه، و مراجع اعتباربخشی بهتر است با ما تماس بگیرید!
چه به خدمات مشاوره ای برای اطمینان از رعایت استانداردهای ایزو نیاز داشته باشید، چه برای کسب گواهینامه ایزو برای کسب و کار خود!!! مشاوران آروین سپهر دیار اینجاست تا به شما کمک کند.

به عنوان مشاوران با تجربه ایزو، ما اینجا هستیم تا در هر بخش از فرآیند به شما کمک کنیم و به تمامی شرکت‌ها با هر زمینه فعالیتی خدمات ارائه دهیم.

ما تیم مستقلی از کارشناسان معتبر و خبره که کاملاً قادر به ارزیابی انطباق، مدیریت ایزو و سایر موارد دیگر می باشیم.

برای کسب اطلاعات بیشتر و دیدن لیستی از گواهینامه هایی که تاکنون ارائه داده ایم، ما تماس بگیرید.
شماره تماس: 09185210731
شماره تماس:09902702205

مهندسین مشاورین آروین ایزو

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و خدمات

🔹 مجموعه آروین ایزو شما را به ارائه بهترین خدمات ایزو دعوت می نماید.
✅ مختص افرادی که گواهینامه ایزو می خواهند ولی نمی دانند از کجا تهیه کنند.
🔸 کافیست فرم زیر را تکمیل نمایید.
جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:
آروین کریمی پور
راه های ارتباطی با مدیر فروش:
mobile icon شماره موبایل: 09902702205
whatsapp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید
mobile icon شماره تماس: 09185210731
whatsapp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید
telephone icon تلفن ثابت: 08733289222
email icon ایمیل: info@arviniso.com
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.