🔹 مجموعه آروین ایزو شما را به ارائه بهترین خدمات ایزو دعوت می نماید.
✅ مختص افرادی که گواهینامه ایزو می خواهند ولی نمی دانند از کجا تهیه کنند.
🔸 کافیست فرم زیر را تکمیل نمایید.

هزینه صدور گواهینامه ce

هزینه اخذ گواهینامه ce اروچا به پارامترهای مختلفی بستگی دارد اولین مورد این است که آیا گواهی اورجینال می خواهید یا غیر اورجینال؟ دومین مورد مشخص کردن نوع محصولی است که قرار است برای آن ce بگیرید، اندازه سازمان و …… در این راستان بدون شک نیاز به مشاوره بیشتر دارید با ما همراه باشید.

علامت CE چه زمانی وارد عمل شد:

در حدود سال 1985، اعضای موسس اتحادیه اروپا دریافتند، به یک رویکرد استاندارد نیاز دارند تا به تولیدکنندگان اجازه دهند، مطابقت محصول را در سراسر اتحادیه اروپا برای EMC، بی سیم (تجهیزات رادیویی)، ایمنی، و انطباق پزشکی و صنعتی نشان دهند. هدف اصلی ایجاد یک رژیم انطباق یکپارچه است که هر یک از کشورهای عضو بتواند آن را اجرا کنند و سپس بدون هیچ مشکلی محصولات خود را به طور ایمن و کارآمد در سراسر اتحادیه اروپا ارسال کند.

اعضای اروپایی مجموعه ای از دستورالعمل ها را ایجاد کردند که رعایت آن در آزمایش CE را الزامی می کند.

در واقع هر دستورالعمل الزامات اساسی (یعنی اهداف نظارتی) را که یک محصول نهایی باید رعایت کند تا بتواند علامت CE را اعمال کند و آزادانه در اتحادیه اروپا بفروش میرساند را دیکته می کند. هدف از فرآیند علامت‌گذاری و گواهینامه CE این است که مصرف‌کننده نهایی بتواند به دستگاه نگاه کند و علامت CE اعمال شده را ببیند و بداند که محصول مطابق با تمام دستورالعمل‌های مورد نیاز محصول تست شده و دارای نشان CE است.
گواهینامه ce

علامت CE دقیقاً چیست:

همانطور که در مقالات قبلی توضیح دادیم، قطعا متوجه شده اید که هر کشور الزامات آزمایش ملی خود را دارد تا بتواند انطباق با الزامات ملی را تأیید یا نشان دهد.

علامت CE از این نظر منحصر به فرد است که یک علامت آزمایشی ملی است که برای محصول نهایی که قرار است در اتحادیه اروپا فروخته شود اعمال می شود. با این حال، اتحادیه اروپا تنها یک شهروند منفرد نیست، بلکه از بیش از 28 کشور عضو اروپایی تشکیل شده است که در اتحادیه اروپا پذیرفته شده اند. علاوه بر کشورهای اروپایی، کشورهای دیگری مانند نروژ، ایسلند، لیختن اشتاین، ترکیه و سوئیس نیز تست CE را می پذیرند.

آزمایش CE ماهیت کاملاً جهانی دارد.

کشورهایی که علامت CE را می پذیرند:

  1. اتریش
  2. مجارستان
  3. لهستان
  4. بلژیک
  5. ایسلند
  6. کشور پرتغال
  7. بلغارستان
  8. ایرلند
  9. رومانی
  10. کرواسی
  11. ایتالیا
  12. اسلواکی
  13. قبرس
  14. لتونی
  15. اسلوونی
  16. جمهوری چک
  17. لیختن اشتاین
  18. اسپانیا
  19. دانمارک
  20. لیتوانی
  21. سوئد
  22. استونی
  23. لوکزامبورگ
  24. سوئیس
  25. فنلاند
  26. مالت
  27. فرانسه
  28. هلند
  29. آلمان
  30. نروژ
  31. یونان

در بسیاری از موارد حتی تست ایمنی محصول در ایالات متحده آمریکا، با استانداردهای تست CE معادل “هماهنگ” شده است.  بنابراین، در اصل، بسیاری از ایالات متحده به آزمایش ایمنی نیاز دارند که از استانداردهای آزمایش CE سرچشمه می‌گیرد.

رایج ترین دستورالعمل های اتحادیه اروپا برای صدور گواهینامه CE چیست:

مانند بسیاری از نهادهای نظارتی، اتحادیه اروپا به طور مداوم در حال افزودن، اصلاح و ایجاد دستورالعمل های آزمایشی جدید برای محصولات است. برای نگاهی گذرا به گستره وسیع دستورالعمل‌های اتحادیه اروپا، به راهنمای رسمی نشان‌گذاری CE از اتحادیه اروپا مراجعه کنید.

تست CE می تواند از تست هسته ای EMC تا تست های خاص برای اسباب بازی های کودکان و …. را شامل شود. تمرکز ما در درجه اول تست الکترونیک است، بنابراین خوشبختانه تست های مورد نیاز تحت CE را می توان به راحتی به حدود چهار دستورالعمل اصلی محدود کرد که اکثر مشتریان باید رعایت کنند.

نکته دیگری که باید در نظر گرفت این است که یک دستورالعمل وسیع ترین بخش یک فرآیند است. تحت هر دستورالعمل استانداردهای آزمایشی مورد نیازی وجود دارد که باید طبق دسته محصول شما رعایت شود، بنابراین به خاطر داشته باشید که شناسایی دستورالعمل تنها اولین گام در فرآیند صدور گواهینامه CE است.
گواهینامه ce

هزینه های صدور گواهینامه CE:

به عنوان یک شرکت ایرانی که تست CE را برای بازار بین المللی انجام می دهد، یکی از خدمات اولیه ما ارائه تست جامع CE برای طیف وسیعی از دستگاه های الکترونیکی برای مشتریان در سراسر جهان است.

از نظر کسب و کار، تخمین می زنیم که حدود 50 درصد از کسب و کار ما گواهی FCC و تست “بخش 15” برای انطباق در ایالات متحده است. با این حال، 40٪ باقیمانده از تجارت ما به طور شگفت انگیزی در حال آزمایش برای انطباق با CE می باشد.

در مقایسه با تست FCC، گواهینامه و تست CE بسیار بیشتر از الزامات FCC درگیر است. به همین ترتیب، هزینه‌های آزمایشی برای علامت گذاری CE محصول شما می‌تواند بسیار بالاتر باشد.

در طول سال‌ها آزمایش، ما پیش‌زمینه‌ای در سطح جهانی در تست CE ایجاد کرده‌ایم که به ما امکان می‌دهد نتایج فوق‌العاده کارآمد و سریعی را برای آزمایش CE محصول بعدی شما ارائه دهیم.

یکی از چالش‌های اصلی در کنار هم قرار دادن هزینه‌های مورد نیاز برای تست CE محصول شما، درک فرآیند علامت‌گذاری CE و آزمایش‌های مورد نیاز است که طبق دستورالعمل‌های اروپایی درخواست می‌شود. ما مشتریانی داشته‌ایم، که تلاش‌های اولیه زیادی برای درک الزامات داشته‌اند و متوجه شده‌اند که طرح‌های محصولشان به تغییرات قابل توجهی برای برآورده کردن CE نیاز دارد.

البته که این کار از عهده کارشناسان خبره بر می آید.

جهت آگاهی و برآورد دقیق هزینه گواهینامه ce اروپا لطفا کاتالوگ محصول خود را برای کارشناسان ما ارسال کنید:

شماره تماس: 09185210731
شماره تماس: 09902702205

مهندسین مشاورین آروین ایزو

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و خدمات

🔹 مجموعه آروین ایزو شما را به ارائه بهترین خدمات ایزو دعوت می نماید.
✅ مختص افرادی که گواهینامه ایزو می خواهند ولی نمی دانند از کجا تهیه کنند.
🔸 کافیست فرم زیر را تکمیل نمایید.
جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:
آروین کریمی پور
راه های ارتباطی با مدیر فروش:
mobile icon شماره موبایل: 09902702205
whatsapp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید
mobile icon شماره تماس: 09185210731
whatsapp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید
telephone icon تلفن ثابت: 08733289222
email icon ایمیل: info@arviniso.com
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.