🔹 مجموعه آروین ایزو شما را به ارائه بهترین خدمات ایزو دعوت می نماید.
✅ مختص افرادی که گواهینامه ایزو می خواهند ولی نمی دانند از کجا تهیه کنند.
🔸 کافیست فرم زیر را تکمیل نمایید.

هزینه مدرک qal چقدر است؟

هزینه مدرک qal به پارامترهای زیادی بستگی دارد یکی از این پارامترها نوع مدرکی است که شما دریافت می کنید آیا گواهی هنرجویی است یا مربی گری؟ هم چنین برای برخی از این دوره ها هزینه ها بیشتر می شود. پس با ما همراه باشید تا تمامی این هزینه ها برای شما عزیزان شرح داده شود.

انواع مدرک qal و ویژگی های آن؟

مدرک qal انگلستان به دو دسته تقسیم بندی می شود. مدرک مربی گری و هنرجویی. هم چنین تعرفه مدرک مربی گری دو برابر مدرک هنرجویی است. هزینه مدرک qal مربی گری در سال 1402 چیزی در حدود 800 هزار تومان و تعرفه گواهی هنرجویی از این شرکت معتبر، 400 هزار تومان است.

تفاوت این دو مدرک در ساختار و قالب آن و هم چنین معتبر بودن آن است به طوری که شما عزیزان می توانید با استفاده از مدرک مربی گری qal انواع مجوزها برای راه اندازی کسب و کار خود را دریافت کنید اما مدرک هنرجویی تنها توسط استاد دوره به دانش پذیران اهداء می شود.

هزینه مدرک qal

هزینه مدرک qal به چه پارامترهایی وابسته است؟

در بالا به هزینه های مربی گری و هنرجویی اشاره کردیم. اما تنها این نیست و برای برخی از دوره ها شرکت qal انگلستان هزینه های به مراتب بیش تری را اعلام کرده است. به فرض مثال برای مدرک دستیار دندانپزشکی هزینه مربوط به ثبت و صدور آن 2 میلیون تومان است و تنها مدرک مربی گری برای این دسته از افراد صادر می شود. هم چنین برای برخی دیگر از رشته های فنی و مهندسی هزینه های به مراتب بیشتری از هنرجویان دریافت می شود که جهت کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه بهتر است با کارشناس ما تماس بگیرید.

هزینه مدرک qal

دلیل خوش نامی مدرک qal انگلستان

در حال حاضر بزرگ ترین برند در جهت ثبت و صدور مدارک آرایشگری و بهداشتی، خود مدرک qal است. دلیل این خوش نامی تنها ظاهر بسیار زیبای مدرک با مهر برجسته بر روی تصویر هنرجویان و هم چنین هولوگرام شیک و برجسته نیست بلکه این گواهی تحت اعتبار شرکت انگلیسی معروف ASCB است. هم چنین کد ریجستری که بر روی این مدرک قرار می گیرد می تواند بر روی سایت اصلی شرکت qal یعنی qalcert.co.uk استعلام گرفته می شود. و این مساله برای افرادی که قصد مهاجرت و استفاده از این سند را دارند بسیار مهم است. جهت سفارش این گواهینامه و کسب اطلاعات بیشتر در خصوص هزینه مدرک qal می توانید همین الان با شماره زیر تماس بگیرید:

شماره همراه: 09902702205

مهندسین مشاورین آروین ایزو

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و خدمات

🔹 مجموعه آروین ایزو شما را به ارائه بهترین خدمات ایزو دعوت می نماید.
✅ مختص افرادی که گواهینامه ایزو می خواهند ولی نمی دانند از کجا تهیه کنند.
🔸 کافیست فرم زیر را تکمیل نمایید.
جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:
آروین کریمی پور
راه های ارتباطی با مدیر فروش:
mobile icon شماره موبایل: 09902702205
whatsapp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید
mobile icon شماره تماس: 09185210731
whatsapp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید
telephone icon تلفن ثابت: 08733289222
email icon ایمیل: info@arviniso.com
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.