🔹 مجموعه آروین ایزو شما را به ارائه بهترین خدمات ایزو دعوت می نماید.
✅ مختص افرادی که گواهینامه ایزو می خواهند ولی نمی دانند از کجا تهیه کنند.
🔸 کافیست فرم زیر را تکمیل نمایید.
مشاوره ایزو 17025

هزینه مشاوره ایزو 17025

آیا می خواهید اطلاعات در خصوص ایزو آزمایشگاهی کسب کنید و نیاز به مشاوره ایزو 17025 دارید؟ ما آماده ارائه خدمات به شما عزیزان هستیم. این استاندارد با اعمال مستقیم برای ارگان هایی که نتایج آزمایش و کالیبراسیون را تولید می کنند، کاربردی است زیرا مشتریان در صنعت شما تضمین کیفیت را می‌خواهند و رقبا هم نتایج پیشرفته‌ای را در آزمایشگاه‌های خود تولید می‌کنند. چه تغییراتی در آزمایشگاه شما برای مطابقت با استاندارد ایزو 17025 مورد نیاز است؟ آزمایشگاه شما قبل از بررسی سیستم مدیریت کیفیت، انجام ممیزی داخلی یا انجام ممیزی خارجی توسط یک نهاد اعتبار سنجی در چه وضعیتی است؟ اگر آزمایشگاه داخلی ندارید که بتواند تجهیزات خاصی را کالیبره کند چه؟ آیا خود انطباق بدون گواهی در واقع یک گزینه است، یا پیامدهای منفی برای آن وجود دارد؟

استاندارد ایزو 17025:

این استاندارد بر اساس ایزو 9001 با تمرکز ویژه بر روی بدنه های تست و کالیبراسیون (البته) می باشد.

تست و کالیبراسیون بخش مهمی از توسعه و اعتبار سنجی محصول است. بسیاری از مشتریان قبل از عرضه به این اطمینان نیاز دارند که محصول استانداردها و الزامات مربوطه را تامین می کند. اما مشتریان چگونه می توانند مطمئن شوند که آزمایشگاه معرفی شده نتایج دقیق و نتایج با کیفیت ارائه می دهد؟ خوب، تنها چیزی که آنها نیاز دارند این است که یک آزمایشگاه معتبر ایزو 17025 را پیدا کنند.

ایزو 17025 آخرین بار در سال 2017 به روز شد که با نسخه 2015 ایزو سیستم مدیریت کیفی مطابقت بیشتری داشته باشد. تا بتواند الزامات کلی را برای صلاحیت آزمایشگاه‌های آزمایش و کالیبراسیون تعیین کند. این اصلی ترین طرح تضمین کیفیت شناخته شده بین المللی برای آزمایشگاه ها و کالیبراسیون در سراسر جهان است.

جذب یک مشاوره ایزو 17025 می تواند در تمامی مراحل اعتبار بخشی به شما کمک کند. همین امروز با شرکت آروین سپهر دیار تماس بگیرید.

دستیابی و حفظ اعتبار ایزو 17025:2017 یک کار مهم است که نیاز به سرمایه گذاری عمده در زمان، منابع و مهارت های تخصصی دارد.

شرکت آروین ایزو یک مرکز مشاوره مستقل مبتنی بر علم است که خدماتی را برای کمک به آزمایشگاه‌ها و کسب‌وکارها در دستیابی و حفظ اعتبار ISO/IEC 17025:2017 ارائه می‌کند.
مشاوره ایزو 17025

مشاوره ایزو 17025:

کارشناسان ما با بیش از 14 سال تجربه ارزیابی آزمایشگاهی، طیف کاملی از خدمات سفارشی را برای رفع نیازهای اهداف اعتباربخشی ایزو 17025 به شما ارائه می دهد. مشاوران ما مشتاق استاندارد ایزو، ممیزان رسمی ثبت شده ایزو 17025 هستند و آموزش های جامعی را در مورد استاندارد ارائه می دهند.

تخصص های ما:

  1.  بهینه سازی اسناد موجود
  2. ارزیابی محدوده توانایی آزمایشگاه شما
  3. تفسیر دقیق استاندارد ایزو 17025
  4. بهینه سازی عدم قطعیت های اندازه گیری
  5. صلاحیت و آموزش پرسنل خود برای ممیزی داخلی
  6. تاکید بر بهبود مرتبط و مستمر کسب و کار شما به عنوان سازمانی که در آن ایزو 17025 اجرا شده است

ما معتقدیم که یک سیستم مدیریت ایزو می تواند مزایای فوق العاده ای را برای یک سازمان فراهم کند، عملکرد را افزایش داده و هزینه اضافی را کاهش دهد. ما با احترام به دامنه و مسئولیت مدیریت عالی شما، خدمات مشاوره ایزو 17025 را ارائه می کنیم که استاندارد را بدون ایجاد تغییرات ناخواسته پیاده سازی می کند. با ارزیابی به روشی ساده و قابل انتقال، اطمینان حاصل می کنیم که سیستم ISO شما برای بهبودها مفید است و به اجرای آنها در صورت توافق کمک می کنیم.

برخی از مزایای دیگر عبارتند از:

  1. افزایش عملکرد در کسب و کار
  2. داشتن رویه های مدیریتی مستند
  3. بهبود مستمر فرآیندها، کیفیت و اثربخشی
  4. صرفه جویی در کاهش یا حذف از طریق برنامه ریزی و ارتباطات بهتر
  5. افزایش اعتماد به نفس و شناخت
  6. بهبود عملکرد تامین کننده
  7. افزایش درآمد و همچنین تعهد کارکنان

چرا بهتر است شرکت ما را انتخاب کنید؟

خوب، شما در مورد اهمیت ایزو 17025 چیزهای زیادی یاد گرفته اید. اکنون مهم است که بدانید چگونه می توان ایزو 17025 را تایید کرد. اگر می خواهید با کمترین دردسر اعتبار را به دست آورید، باید با کارشناسان متخصص مشورت کنید. وقتی صحبت از برترین مشاوران تایید صلاحیت ایزو 17025 می شود، ما یکی از مشاوران پیشرو هستیم.
در شرکت آروین سپهر دیار، شما دریافت خواهید کرد:

  1. یک تیم آموزش دیده، ماهر و همه کاره از کارشناسان ایزو
  2. اسناد منطبق با تعریف محدوده، خط مشی و تعامل فرآیندهای تجاری
  3. مدیریت کارآمد داده ها برای نشان دادن انطباق با استاندارد
  4. مدیریت ماهرانه برای پشتیبانی از فرآیندهای اصلی شما

اطمینان از اینکه تمام سوابق مربوطه به درستی اجرا می شوند و ممیزی داخلی کامل سیستم توسط مشاوران مجرب ایزو انجام خواهد شد.
مشاوره ایزو 17025

آروین ایزو چگونه می تواند به شما کمک کند؟

سیستم مدیریت کیفیت کلید اجرای موفقیت آمیز تمامی استاندارد است. هنگامی که مشاوره ایزو 17025 را استخدام می کنید، کارشناسان ما با بحث و مصاحبه شروع می کنند تا ماهیت، عملکردها و عملیات آزمایشگاه را به شما بیاموزند و در نهایت سیستم مدیریت کیفیت قابل فهمی را آماده می کنند که الزامات اعتباربخشی ایزو 17025 برآورده می شود. مهمتر از همه، مشاوران ما یک سیستم مدیریت کیفیت را آماده می کنند که تا حد امکان منعکس کننده عملیات موجود شما باشد.

مشاور ما تعیین خواهد کرد که آیا فرآیند موجود با الزامات خاص ایزو 17025 مطابقت دارد یا خیر؟ اگر فرآیندهای شما با الزامات هماهنگ نباشد، مشاور ما پیشنهادات ارزشمندی را برای بهبود بیشتر ارائه خواهد داد. با رضایت شما، ما این فرآیندهای پیشنهادی را در سیستم مدیریت کیفیت شما لحاظ خواهیم کرد.

چه کمک دیگری ارائه می کنیم؟

ما گزارش آزمایش یا کالیبراسیون شما را بررسی می کنیم تا مشخص شود که آیا همه چیز مطابقت دارد یا خیر؟ الزامات زیادی برای این گزارش‌ها در ایزو 17025 وجود دارد که مشتریان ما از آن آگاهی ندارند.

مهمتر از همه، شما تمام این خدمات مشاوره ایزو با کیفیت را با هزینه ای مقرون به صرفه دریافت خواهید کرد. ما می توانیم به شما کمک کنیم ظرف 60 روز اعتبارنامه را آماده کنید!

جهت برآورد دقیق هزینه مشاوره ایزو 17025 می توانید با شماره های زیر تماس بگیرید.
شماره تماس: 09185210731
شماره تماس:09902702205

مهندسین مشاورین آروین ایزو

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و خدمات

🔹 مجموعه آروین ایزو شما را به ارائه بهترین خدمات ایزو دعوت می نماید.
✅ مختص افرادی که گواهینامه ایزو می خواهند ولی نمی دانند از کجا تهیه کنند.
🔸 کافیست فرم زیر را تکمیل نمایید.
جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:
آروین کریمی پور
راه های ارتباطی با مدیر فروش:
mobile icon شماره موبایل: 09902702205
whatsapp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید
mobile icon شماره تماس: 09185210731
whatsapp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید
telephone icon تلفن ثابت: 08733289222
email icon ایمیل: info@arviniso.com
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.