🔹 مجموعه آروین ایزو شما را به ارائه بهترین خدمات ایزو دعوت می نماید.
✅ مختص افرادی که گواهینامه ایزو می خواهند ولی نمی دانند از کجا تهیه کنند.
🔸 کافیست فرم زیر را تکمیل نمایید.

گواهی ایزو 10004 + خرید

گواهی ایزو 10004 یکسری فرآیندهای برنامه ریزی شده برای رسیدن به اصل مشتری مداری است تا از این طریق ارتقای کیفیت برای سازمان و برند مورد نظر ایجاد گردد.

گواهی ایزو 10004 یکی از انواع گواهینامه های بین المللی از سازمان ایزو می باشد که هدف اصلی آن مدیریت کیفیت خدمات و محصولات یک سازمان و ایجاد حس بهتر و رضایت مشتری است. در حقیقت زمانی که شما برای اخذ گواهی ایزو 10004 اقدام میکنید، با پشت سر گذاشتن یک سری فرایندها در زمینه شناسایی نیازها و انتظارات مشتریان و جمع‌آوری اطلاعات در این زمینه به بهبود کیفیت سیستم شبکه مورد نظر خود از طریق ایجاد حس رضایت مندی مشتریان کمک کرده اید. هر شرکت و یا نهادی می تواند گواهی ایزو ۱۰۰۰۴ را بدون در نظر گرفتن حوزه و ابعاد فعالیتش اخذ کند. با ما در ادامه این مقاله همراه باشید تا اطلاعات بیشتری در این حوزه در اختیارتان قرار دهیم:

گواهی ایزو 10004

مهمترین مزایای گواهی ایزو 10004

گواهی ایزو 10004 به یک سازمان و یا شرکت کمک می کند تا نیازهای مختلف مربوط به مشتریان خود را شناسایی کند. همچنین برای ایجاد حس رضایتمندی بیشتر خدمات و محصولات خود را مطابق با این نیازها ارائه نماید. همچنین این امکان در اختیار شرکت خواهد بود تا با بررسی شکایت‌هایی که از سمت مشتریان، ارائه شده نقاط ضعف خدمات و محصولات را بهبود ببخشد. همچنین گواهی ایزو 10004 به شما کمک خواهد کرد تا روندهای شکایت مشتریان را چارچوب بندی کنید. سپس دلایلی که باعث ایجاد شکایت از سمت مشتریان هستند را به صورت کامل از سیستم و محصولات خود حذف کنید.

در حقیقت این گواهینامه اصل را بر مشتری مداری گذاشته و از این طریق مشکلات سیستم شما را حل می کند. همچنین پرسنل موجود در یک شرکت و سازمان را در زمینه افزایش مهارت خود برای رفتار هرچه بهتر با مشتریان سوق می دهد. برآیند تمامی موارد ذکر شده ایجاد ارتقا کیفیتی، در خدمات و محصولات برند مورد نظر شما و برآوردن هر چه بهتر انتظارات مشتری می باشد.

شرایط اخذ گواهی ایزو 10004

برای دریافت گواهی ایزو 10004 شما ابتدا به یک شرکت معتبر و با تجربه در این حوزه نیاز دارید تا فرآیند اخذ گواهینامه را به صورت اصولی برای شرکت و برند مورد نظر شما پیاده سازی کند. این شرکت وظیفه داشته تا از نقاط قوت و ضعف شرکت و برند شما، گزارش تهیه کرده و برای آنالیز در مراحل بعدی آنها را ارائه کند. بعد از ارائه این گزارش ها باید یک سری مستندات، برای ارتقا کیفیت در دستور کار قرار گرفته و بر انجام این مستندات نظارت حداکثری صورت بگیرد. مرحله بعدی آن است که فرایند ها و متدهای مد نظر به صورت آزمایشی انجام شود.سپس نتایج آن به صورت تکمیل ثبت و در صورت حصول نتیجه لازم در دستور کار شرکت قرار بگیرد. همچنین شرکت اخذ ایزو ممیزی داخلی را انجام داده و در این زمینه برنامه‌ریزی‌های لازم را در دستور کار قرار می دهد.

دریافت ایزو ۱۰۰۰۴

گروه آروین ایزو با کادری مجرب و حرفه ای و داشتن سابقه چندین ساله در حوزه دریافت گواهینامه های بین المللی در خدمت شماست تابه بهترین شکل ممکن فرآیند مربوط به دریافت گواهی ایزو 10004 را برای شما انجام داده و بهترین نتایج را برای شما و برندتان رقم بزند. برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید با کارشناسان مجموعه تماس بگیرید.

مهندسین مشاورین آروین ایزو

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و خدمات

🔹 مجموعه آروین ایزو شما را به ارائه بهترین خدمات ایزو دعوت می نماید.
✅ مختص افرادی که گواهینامه ایزو می خواهند ولی نمی دانند از کجا تهیه کنند.
🔸 کافیست فرم زیر را تکمیل نمایید.
جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:
آروین کریمی پور
راه های ارتباطی با مدیر فروش:
mobile icon شماره موبایل: 09902702205
whatsapp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید
mobile icon شماره تماس: 09185210731
whatsapp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید
telephone icon تلفن ثابت: 08733289222
email icon ایمیل: info@arviniso.com
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.