🔹 مجموعه آروین ایزو شما را به ارائه بهترین خدمات ایزو دعوت می نماید.
✅ مختص افرادی که گواهینامه ایزو می خواهند ولی نمی دانند از کجا تهیه کنند.
🔸 کافیست فرم زیر را تکمیل نمایید.
مشاوره ایزو 9001

بهترین مشاوره ایزو 9001

آنچه در این مقاله می خوانید ....

برای این که بتوان در زمینه پیاده سازی استاندارد ایزو 9001 بهترین مشاوره را داشت باید چندین اصول را در سازمان ها به اجراء در بیاوریم.
اصولی که برای پیاده سازی ایزو 9001 به کار گرفته می شود، بیشتر برای بالا بردن کیفیت خدمات سازمان می باشد، اما بعضی از الزامات وجود دارد که برای کاهش هزینه های اضافی مورد مشاوره قرار می گیرند.

مشاوره ایزو 9001

اولین اصلی که برای پیاده سازی ایزو 9001 مورد استفاده قرار می گیرد، مباحث مدیریت استراتژیکی در سازمان هاست. یعنی مشاور اول باید بداند وضعیت مدیریتی سازمان در چه وضعیتی قرار دارد و بعد از آن باید به واحدهای دیگر سازمان برود. اصول مدیریت استراتژیک یعنی تعیین چشم اندازها و آرمان های سازمان با استفاده از فرصت ها و نقاط قوتی که در سازمان موجود است و بیشتر سازمان ها از این اصل غافل هستند.

دیگر اصلی که بعد از اصول استراتژیک در سازمان مورد مشاوره قرار می گیرد، برنامه ریزی اهداف است. یعنی با استفاده از چارت سازمانی و تعیین شرح وظایف، به کارکردهای سازمان و هم چنین ارتباطات درونی و بیرونی سازمان پرداخته می شود و برای پیاده سازی این اصل نیاز است که با تک تک کارکنان سازمان خصوصی صحبت شود و بعد از اتمام جلسه بتوان شرح وظایف آن ها را تشریح کرد.

سومین اصلی که مشاورین ایزو 9001 باید بدان دقت کنند اصول ردیابی خرابی و اتفاق هایی است که ممکن است در سازمان به وجود بیاید و ما از این اصول در سازمان غافل باشیم. برای پیاده سازی این اصول نیاز است که الزامات کنترل طرح ها و ردیابی خرابی ها در سازمان پیاده سازی شود و مشاورین باید وقت زیادی را برای این اصول بگذارند.

مشاوره ایزو 9001 معمولا به دو ماه کاری زمان نیاز دارد. در برخی از کارخانه های بزرگ که تعداد واحدها زیاد است، پیاده سازی این استاندارد به سه ماه طول کشیده است. برای مشاوره و آموزش استاندارد ایزو 9001 کافی است با شماره زیر در تماس باشید.

شماره تماس: 09902702205

مهندسین مشاورین آروین ایزو

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و خدمات

🔹 مجموعه آروین ایزو شما را به ارائه بهترین خدمات ایزو دعوت می نماید.
✅ مختص افرادی که گواهینامه ایزو می خواهند ولی نمی دانند از کجا تهیه کنند.
🔸 کافیست فرم زیر را تکمیل نمایید.
جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:
آروین کریمی پور
راه های ارتباطی با مدیر فروش:
mobile icon شماره موبایل: 09902702205
whatsapp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید
mobile icon شماره تماس: 09185210731
whatsapp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید
telephone icon تلفن ثابت: 08733289222
email icon ایمیل: info@arviniso.com
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.